Gå til innhold

Kvinnelaban dyrere enn mannelaban


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

..og forklaringen!!!! Det er ingen forklaring, bare en kjønnsdiskriminering :ler:

...eller at kvinner er dyrer i bruk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, kanskje det :wink:

Min teori er at de er dyrere pga puppene.... koster rett og slett mer å produsere fordi det trengs mere fyll :D

og dersom de er fylt med silikon i tillegg ja da er det jammen ikke rart de koster mer nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med at:

... kvinner er mere verdt da????

:hoho::hoho::hoho::hoho:

(jeg likte den "dyrere i drift"-forslaget...)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig med Kristian her jeg asså.. det var det første jeg å tenkte. De har jo fyll foran.

Da måtte menna hatt fyll bak da.. ehh,eller. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

mennene er jo best, kvinnene er altfor søte. sukker er vel dyrt (sukkeravgift?) Det er forklaringen!! (deduktiv metode eh..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje det :wink:

Min teori er at de er dyrere pga puppene.... koster rett og slett mer å produsere fordi det trengs mere fyll :D

og dersom de er fylt med silikon i tillegg ja da er det jammen ikke rart de koster mer nei :ler:

Det er greit at de har pupper, men netto innholdet i posene er jo det samme. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er butikkene som bestemmer prisene, og det er butikkene som lar seigdamer være dyrere enn seimenn. Nidar har samme pris på begge. De sa i alle fall det på Tv2 hjelper deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er butikkene som bestemmer prisene, og det er butikkene som lar seigdamer være dyrere enn seimenn. Nidar har samme pris på begge. De sa i alle fall det på Tv2 hjelper deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tjener mer enn kvinner for samme utført jobb, så da er det vel bare rett og rimelig at de betaler mer for kvinnelabaner enn vi for mannelabaner? Eller....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...