Gå til innhold

Multifunksjonsskriver


Cæsar

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en ny skriver og ønsker en med kopi/skannefunksjon og med gode bildeutskrifter. Fax er ikke så nødvendig tror jeg..

Har vurdert laser opp mot blekk, men tror ikke laser skriver så fine bilder??

Har sett på Canon Pixma mp810 eller mp830, evt mp600r... fordel om den kan kobles i nettverk men ikke et must..

Alternativt noe fra HP kanskje??

Gode råd, erfaringer og tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Jeg har kjøpt denne og er veldig fornøyd. Kjekt at den er trådløs. Da er jeg ikke avhengig av å ha den stående ved siden av data`n. Vi har flere datamaskinener som bruker denne skriveren og det fungerer kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Jeg har kjøpt denne og er veldig fornøyd. Kjekt at den er trådløs. Da er jeg ikke avhengig av å ha den stående ved siden av data`n. Vi har flere datamaskinener som bruker denne skriveren og det fungerer kjempefint.

Kan du skanne med den uten å koble den til via USB ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Kan du skanne med den uten å koble den til via USB ?

Ja. Den eneste gangen du må koble til via USB er under instalasjonen ( som forøvrig er veldig enkel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt denne og er veldig fornøyd. Kjekt at den er trådløs. Da er jeg ikke avhengig av å ha den stående ved siden av data`n. Vi har flere datamaskinener som bruker denne skriveren og det fungerer kjempefint.

Nåh.... Den skulle jeg visst om litt før... Kjøpte nettopp Canon MP510. Er godt fornøyd med den, men kunne godt hatt det trådløst ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå er fargelaserne litt i bakevjen til blekkskriverne, når det gjelder bildekvalitet hvis man skal ha den til en human pris. Er bildekvalitet viktig, så gå for en sublimeringsskriver. Nesten alle sublimeringsskriverne holder kurant kvalitet, så jeg ville lagt mest vekt på hva det koster med blekkpatroner. Den eneste ulempen med blekkskrivere er at utskriften må fikseres, ellers blir det lett smørje hvis det kommer fukt og fingerfett på. Men summa summarum kan du nok kjøpe en hvilkensomhelst sublimeringsskriver, og få gode bildeutskrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...