Gå til innhold

Fra mann til kvinne

Fremhevede innlegg

Gjest Fra mann til kvinne
Skrevet

Heisann :-)

Jeg har kommet til at det er "riktigere" at jeg framstår som kvinne enn mann. Mine følelser er rett og slett kvinnelige og jeg ønsker å være fysisk kvinne. Mine venner vil sikkert få sjokk og det samme vil mine foreldre. Men for meg er det det eneste riktige.....

Min kropp er heldigvis litt feminim og både hender og føtter (str 40) er små, jeg er slank men 178 cm. Penis er svært liten, ca. 9 cm stiv. Noen som kan gi meg råd om hvordan jeg bør starte prosesssen, i form av informasjon, sminketips, klær jeg kan begynne med for å signalisere min feminimitet. Ønsker ikke "å slippe en bombe", men heller la folk rundt meg skjønne dette etterhvert i form av min forandring.

Kunne også tenke meg litt info om hva som skjer når en begynner med hormoner. Finnes det noe sted på nettet der det er "før - etter" bilder for noen som har gjort dette før?

Takk og Klem fra Mona.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Prøv å kopier stilen til Eddie Izzard? Han er transvestitt som virkelig vet hvordan en kler seg feminint og maskulint på samme tid, så kan du gjøre det som en oppvarming og så de rundt deg får vendt seg litt til det.

sider med bilder og slikt har jeg desverre ikke, men regner med det kommer noen flere her som kan hjelpe deg med det.

Lykketil =D

Skrevet

De eneste mennene jeg kjenner som bruker sminke er gothergutter, men kanskje du kunne gjøre noe lignende? Dvs svart skjørt og svart øyeskygge, kajal og mascara?

Skrevet

Jeg begynte hvertfall med en tur til psykolog jeg..

Forøvrig burde vel denne ligge under Kropp & Helse, ikke Seksualitet?

Gjest StockDama
Skrevet

Han må jo det uansett, så er vel likegreit å begynne kanskje..man får ikke bare bytta kjønn helt uten videre, man må gjennom en god del psykologiske tester.

Gjest SykogLogisk
Skrevet

Du er kvinne. Du bør søke hjelp til å starte veien mot det du er. Høres ut som du er psykisk kvinne, og da bør det rettes mht. fysiske. Hormoner gir deg bryster og kvinnelige former (høres ut som om anleggene ligger der ut fra ditt innlegg). Du kommer inn i en verden der du passer bedre inn. Seksuelt vil du kunne glede deg over å ha samleie med menn, du kan få orgasme. Med din lille penis har vel dette kanskje vært vanskelig tidligere? Gled deg, som kvinne kan du utfolde deg i klesveien, sminke deg og flørte med menna som ofte er noen merkelige individer. Ikke alle gir oss det vi vil ha av kjærlighet og samarbeid på veien... men er du heldig finner du noen du blir glad i :-)

Begynne rolig med lite sminke, la håret vokse og la frisøren foreslå en kvinnelig look. Lange Negler vil de fleste av oss også ha.

Lykke til på en spennende reise of fortell oss gjerne hvordan det går

Hilsen Fruen fra havet-

Gjest Chrizzy
Skrevet

Send en PM til meg, så kan jeg sette deg i kontakt med ei som har hatt en slik operasjon. Hun har masse kunnskap, mange bekjente flere steder i landet og er en herlig og raus person. :)

Skrevet

Pass deg for psykologer. Dei vet veldig lite om dette.

Bare stå på.

Gå til transtreffet, der er Hege og Bennestad

Skrevet

Jeg vil annbefale at du tar deg en tur inn på Transetreffet

Der tror jeg du vil få gode og fornuftige svar på spørsmålene dine. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...