Scheherazade Skrevet 6. august 2007 #1 Del Skrevet 6. august 2007 Vi skal kjøpe bil, og tenker en brukt småbil, ettersom vi vil ha en som er billig i drift og skal stort sett bruke den til bykjøring. Vil likevel helst ha minst 80 hestekrefter og helst et visst sylindervolum. Tenker å bruke 100-150 tusen, derav sistenevnte egentlig er litt i overkant. Skal kjøpe fra bruktbilforhandler, ikke privat. Jeg har prøvekjørt en Golf og en Polo, begge 2005-modell, men golfen var lite utstyrt med dårlig motor og kostet 165, og poloen vet jeg ikke helt med. Ville helst hatt Golf, men tror det blir litt dyrt... Er det noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Del Skrevet 5. juni 2017 På 6.8.2007 den 23.17, Scheherazade skrev: Vi skal kjøpe bil, og tenker en brukt småbil, ettersom vi vil ha en som er billig i drift og skal stort sett bruke den til bykjøring. Vil likevel helst ha minst 80 hestekrefter og helst et visst sylindervolum. Tenker å bruke 100-150 tusen, derav sistenevnte egentlig er litt i overkant. Skal kjøpe fra bruktbilforhandler, ikke privat. Jeg har prøvekjørt en Golf og en Polo, begge 2005-modell, men golfen var lite utstyrt med dårlig motor og kostet 165, og poloen vet jeg ikke helt med. Ville helst hatt Golf, men tror det blir litt dyrt... Er det noen som har noen anbefalinger? Elbil, små og billige i drift Anonymkode: bdc07...246 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Del Skrevet 5. juni 2017 Jeg har god erfaring med hyundai i20. Kjøpt brukt hos forhandler til 60000 med garanti og EU ok til 2019. Effektiv på 77km/t. Er kun 1,2 L. Dette er en 2011 modell. Fulltank varer i ca to uker. Levere hente i bhg/skole, noen lengre turer innimellom og turer i nærheten. Til og fra jobb to til tre dager i uken strekning er i underkant av 2 mil. Kjører en del strekninger med 80-100 km/t fartsgrense og fungere veldig greit. Får plass til to bilstoler bak og en som sitter i midten. Økonomisk for lommeboka da jeg ikke kan handle store ting på IKEA lengre. Anonymkode: f313d...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 5. juni 2017 #4 Del Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Elbil, små og billige i drift Anonymkode: bdc07...246 Smarting! Tråden er 10år gammel, er neppe her noe mer den brukeren😂😂 Eller du den samme som drar fram gamle tråder i andre grupper 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Del Skrevet 5. juni 2017 9 timer siden, tdm900 skrev: Smarting! Tråden er 10år gammel, er neppe her noe mer den brukeren😂😂 Eller du den samme som drar fram gamle tråder i andre grupper Jeg tipper det er en og samme AB, ja. Skulle ønske moderatorene kunne få stoppet vedkommende, dette er bare dumt. Anonymkode: e5663...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 5. juni 2017 #6 Del Skrevet 5. juni 2017 På 6.8.2007 den 23.17, Scheherazade skrev: Vi skal kjøpe bil, og tenker en brukt småbil, ettersom vi vil ha en som er billig i drift og skal stort sett bruke den til bykjøring. Vil likevel helst ha minst 80 hestekrefter og helst et visst sylindervolum. Tenker å bruke 100-150 tusen, derav sistenevnte egentlig er litt i overkant. Skal kjøpe fra bruktbilforhandler, ikke privat. Jeg har prøvekjørt en Golf og en Polo, begge 2005-modell, men golfen var lite utstyrt med dårlig motor og kostet 165, og poloen vet jeg ikke helt med. Ville helst hatt Golf, men tror det blir litt dyrt... Er det noen som har noen anbefalinger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #7 Del Skrevet 5. juni 2017 Kjøp en Nissan Leaf da vel. Anonymkode: 22979...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #8 Del Skrevet 5. juni 2017 Kjøp en amerikaner Anonymkode: a960f...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9 Del Skrevet 7. juni 2017 Kjøp et kjøp. Anonymkode: 4bc3d...1c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 7. juni 2017 #10 Del Skrevet 7. juni 2017 På 6.8.2007 den 23.17, Scheherazade skrev: Er det noen som har noen anbefalinger? Hva med Toyota? Auris kommer med bra utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå