Gå til innhold

Flax skrapelodd

Gjest Gjest_lucky_6565

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lucky_6565

Hei,

Noen her som pleier åk jøpe skrapelodd flax?

Har du noen gang vunnet?

Hvilken av dem har flest vinnersjanser?

Håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg kjøper aldri skrapelodd.

Men jeg pleier å få et i julegave av søsteren min. Hun bruker Flax-lodd som til-og-fra-lapper.

Har aldri vunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ofte. Målet er den store gevinsten. Så hvis jeg vinner 25 kroner, tar jeg nytt lodd. 50 kroner så tar jeg to lodd, 100 så tar jeg fire. Vinner jeg en million er planen klar:

40 000 nye lodd! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb

Jeg har kjøpt sånne kryssord-flax noen ganger. Fordi jeg synes de er morsomme å skrape. Litt tidsfordriv, ikke fordi jeg håper på noen gevinst. Tror jeg vant 50 kr. en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å kjøpe kryssord-flax. Som regel vinner jeg tilbake innsatsen eller litt til. Da bytter jeg ut i nye lodd... :danse: Har prøvd andre varianter, men syns kryssord-flax holder lengre på spenningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldali

Jeg kjøper flax-lodd, enda jeg nettopp har skrevet en avsluttende oppgave om spilleavhengighet... :klaske:

Men jeg syns det er litt koselig også, liker den lille spenningen ved å skrape :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å kjøpe 2 stk.griseflax i uken. Kr.10,- pr stk.

Og gjett hva? Jeg vant en av toppgevinstene på kr.10.000,- en gang.

Det er 6 slike pr.3 millioner lodd.

Griseflax! :tommel::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper vanlige Flax en sjelden gang når jeg kjøper Lotto. Har vunnet 1000 kr. Har en kompis som vant 100.000 på Bingo Flax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Kjøper aldri, syns det er bortkastede penger. Men har fått flax julekalender et par ganger, og har samlet vunnet rundt 50 kr begge gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke , men får som regel noen i julegaver. Har vunnet nok til nye lodd, men glemmer som regel å levere inn.

Tipper heller ikke, det hender jeg slenger inn en fem ukers, men det er ytters sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innimellom så. Kjøpe meg faktisk ett lodd i går. Vant 25 så jeg skal ta ett lodd til. Det meste jeg har vunnet noen gang er vel 1000kr, men visst jeg begynner å regne på det så har jeg sikkert brukt mer på lodd i løpet av hele livet. Er sjeldent jeg kjøper. Bruker å kjøpe bokstavflax visst det er veldig veldig stille på kveldstid på jobb. Så i løpet av 1 år kjøper jeg sikkert max 5 lodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...