Gå til innhold

iTunes


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kan man lytte til mp3-er lastet ned fra iTunes kun på iPod? Jeg har en annen mp3-spiller, hvor kan jeg da i så fall kjøpe musikk online? På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan du, men du bør laste ned den aller ferskeste iTunesversjonen. De tapte nemlig nettopp en rettsak om akkurat dette, med det resultatet at de måtte fjerne sperringer i programmet, slik at den nå er åpen mot alle spillere.

Musikk kan du laste ned fra iTunes store, men hva var det den het siden til Peter Gabriel (poppis fra åttiåra)? Der kan du velge om du vil betale noen cent eller ha en reklamesnutt og få musikken gratis. Skal sjekke seinere. Det er flere steder du kan hente musikk, ofte kan du finne den ved å søke i en søkemotor med strengen "Filetype=mp3 Tittel På Låta" Nrk har også noen.

Du trenger egentlig ikke allverdens styr, for selv bruker jeg nesten utelukkende iTunes til å lytte på podcaster og musikk på PC-en. Når jeg skal fylle mp3spilleren men syklemusikk, lydbøker og språkkurs drar jeg bare filene fra den mappa de er i over i mp3-spillerens mappe. Trenger ikke iTunes til det. Men ok, er greit å ha når du skal kjøpe fra iStore.

Her er det du finner gratis mp3-musikk å laste ned: www.we7.com

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...