Gå til innhold

Hormonpreparat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer bare på om hormonspiral og eventuelt andre horonpreparater kan gi mer kviser?

Er ganske plaget med det, og har vært til lege for dette og prøvd forskjellige kurer uten hell. Nå begynner jeg å bli så desperat at jeg vurderer å ta ut spiiralen (jeg var mye bedre da jeg gikk gravid...)

Noen erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver ikke noe om hvor gammel du er, men kunne p-piller vært et alternativ til spiral? Diane er et preparat som gir mindre kviser, bruker det selv og det funker kjempegodt.

Skrevet (endret)
:sur: ikke glem bivirkningene du påfører kroppen for ett bitte lite opphold med litt kviser. Endret av M.P
Skrevet

Trådstarter her...

Jeg er 30 år, og forlengst lei "pubertetskvisene". Føler meg så uhygienisk samt at jeg etterhvert har fått mange dype arr spesielt i ansiktet...

har prøvd ulike typer p-piller før jeg fikk barn. Husker ikke merkene nå lenger.

Det jeg lurer på nå er om det er sjans for at kvisene ville blitt færre og / eller mindre om jeg ikke bruker hormonpreparater...

Skrevet

Joda, kunstige hormoner kan gi hudproblemer. Fikk ganske store kviseproblemer over hele kroppen på piller. Gikk over en stund etter jeg hadde sluttet på de. (men arr har jeg ennå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...