Gå til innhold

bryllupsdagbok


isabella86

Anbefalte innlegg

jaja ser det er flere som skal gifte seg neste år og i år jeg er da så tidlig utt med plannleging som nesten to år.. men med min fart trengs det hehe.. klarer aldi og besteme meg helt og bruke laaaaaangt tid på masse... så har da valgt og plannlegge nå..

har ikke funnet utt hvor vi vill ha det enda heller jeg er fra østlandet og han vestlandet det er mye for og i mot begge veier... :fnise: skal også prøve noe skole gang og midt oppi alt :rødme: håper det går...

men vi har fått ett par ting i boks musikk miksmaster (toastmaster) min forlover og han forlover.. :tommel: så det er da noe men det er så mye mer som skal ordnes og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Gratulerer med bryllupsdagbok :)

To år går fort - tro meg! Dette året har gått sååååå fort, så jeg regner ikke med noe annet med det neste! Å, det er gøy å vite at man snart skal gifte seg med drømmemannen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk regner med att disse to årene går fort ja.. vi har ikke helt blitt enige om dato enda heller vi prøver først og bli enig om plass i norge hehe :fnise: men jeg gleder meg jo masse til og gifte meg med drømme mannen min... :hjerter: det er jo så mye som skal passe og sånn og siden jeg da selv er veldig kresen på mat (pga spise prob) er det litt vanskelig pluss han er kresen :-D så det er jo gøy... men veit vi får det i havn derfor har jeg valgt og begynne nå.. og er verdens verste til og bestemme meg om ting og spes kjoler å er greit og begynne nå.. tenkte jeg skulle begynne og se litt rundt i brude buttikker og finne tips.... så har du noen tips si i fra.. hehe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og :velkommen: hit! Alltid koselig å se nye folk her

Det er flere som skal gifte seg i 2009 her allerede, så du er ikke alene om det iallfall :)

Det er deilig å begynne tidlig med planleggingen, skjønner godt at du vil begynne nå jeg. Jeg er også veldig ubestemmelig..... herlig å ha så god tid til alt da

Håper du vil trives her inne! Blir spennende å følge med deg videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heysan tusen takk...

vi prøver og finne utt av ting men jeg klarer ikke og besteme meg om noe men vi skal utt og se på noen lokaler snart da for siden vi ikke har bestemt oss om og ha det her nede vi bor eller på østlandet.. skal vi ha det der borte må vi i hvertfal bestile lokalet der borte i nesten ett år i for veien... er veldig populært der borte det jeg vill ha i hvertfal sommer måneden...

men har sett på en del andre ting og en bare lokale kjoler og blomster og veit egentli sånn noen lunde hvordan jeg vill ha det mener veldig mye jeg vill ha og klarer ikke og bestemme meg så med tiden kommer eg nok tilbake både med det ene og andre og veit aldri om jeg ombestemmer meg...... :skratte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei! Gratulerer med bryllupsdagbok, og velkommen til KG!! :danser:

Håper du kommer til å trives! Det er godt å kunne utveksle erfaringer og ideer med andre, og ikke minst skravle om bryllup når og hvor mye en vil!!! Det tar tid å forme et bryllup, derfor er det herlig med gooood tid :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hey tusen takk

håper jeg og dere kan få utvekslet en del erfaringer og sånn her inne.... er ikke akkurat verdens beste til og skrive på noen måte og data har jeg ikke hatt lenger en litt over måned (aldri hatt behov for det) men håper jeg får skrivi inn sakker og ting her med tiden liksom var på nettet i går og fant drømme tiaran min har da en for kjærlighet for hjerter og den var det hjerter på pluss det var noe typen og likte vi så på andre og men de falt ikke i smak hos noen av oss.... så er jo litt gøy når jeg ser att ting er den rette veien liksom men jeg har vell vert den som har ordnet de meste før neste år så neste år der igjen blir vell veldig lite og plannlege :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du og velkommen til oss :velkommen: To år går fort som de sier her, helt riktig.

Dere står mellom Østlandet og Vestlandet ja, det gjorde det for oss lenge også. Men valgte Vestlandet siden vi bor her, jeg tenkte det ville vært slitsomt å jobbet med et sånt prosjekt og ikke bo i nærheten.

Det erhelt utrolig hvor mye småting som dukker opp underveis. Det skjønner man fort når man leser litt på dagbøkene til de som skal gifte seg snart eller er gift. Masse gode ideer og hente og folk er veldig flinke til å hjelpe hverandre her. Jeg har fått masse hjelp.

Blir gøy å følge deg i planleggingen.

:)

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk regner med at det blir her på vestlandet egentli men er litt usikker enda...

men har funnet utt det er mye som skal ordnes føler jeg har null kontrol enda... hehe :skratte: er jo som sagt så mye som skal ordnes og sånn.. jeg er jo ikke her ifra så veit jo lite om alt føler jeg.. skal begynne og se på lokaler snart og sånn da snart... er liksom en del penger som skal utt og så vill gjerne ha ett sånn noen lunde pris overslag på brylupet så vi kan spare...

:klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er en liten liste over ting jeg har lyst og ha i bryllupet...

middag: svinesteik med poteter grønnsaker og fløte saus

drikke: veit ikke helt enda

bordkort: små tre biter av bjørk usikker enda

invitasjoner: hjemmelaget

ellers er litt usikker

ting som må ordnes:

kjole har funett tre ulike på diva x

tiara har funnet en hjerte formet

sko

undertøy

slør

under skjørt

smykker lyst og spørre mormor om ho har noe og låne bort

dress til o

brudepike kjoler (har to stykk jenter)

kjole til forloveren min gave til henne uten att ho veit det

blomster lyst på roser og lilje konval

men kommer ikke på mere akurat nå kommer til og oppdatere en liste etter hvert

:klemmer: til alle som titter innom og som skal gifte seg snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk ja hadde en fin dag i går.. var ute og spiste med typen i går... det var godt og gjøre noe annet en og bare spise hjemme.. var godt å bare vere kjærester og så det var godt... :rødme:

:klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

å herregud kan nesten ikke tro det altså.. det er virkelig sant att jeg skal gifte meg.. å det gikk opp i dag for meg.. fant meg slør på finn og self kjøpte jeg det.. og så klarte jeg ikke og la være så måtte jo prøve det self og gjett om det gikk opp for meg da.. hehe fikk både sommerfugler og alt på en gang i magen her jo... tenk det skal virkelig skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er en helt egen følelse men alikevel lit merkelig følelse.. :rødme: så blir litt rart detta her.. men jo mere jeg har sett rundt og sånn jo mere glad er jeg for att jeg har hele to år å planlege.. hehe... hvordan går det med plannlegingen din? har dessverre ikke vert så aktiv har i det siste pga skole så det tar litt tid men jeg kommer inn når jeg har mulighet...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
det er en helt egen følelse men alikevel lit merkelig følelse.. :rødme: så blir litt rart detta her.. men jo mere jeg har sett rundt og sånn jo mere glad er jeg for att jeg har hele to år å planlege.. hehe... hvordan går det med plannlegingen din? har dessverre ikke vert så aktiv har i det siste pga skole så det tar litt tid men jeg kommer inn når jeg har mulighet...

:klemmer:

Planleggingen går det så som så med... men det blir jo bryllup til slutt om man har dødperioder!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

de død perodene har jeg planer om og bruke på eksamner på skolen hehe så jeg får nok lite med død tid har også tre hunder en skal jeg begynne og prøve og stille ut igjen og akkurat nå driver jeg også med lappen så tror jeg har nok og gjøre framover for min del i hvertfall hehe klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

oj oj oj det var lenge siden jeg har skrivi her inne igjen ja hehe siden sist har jeg fåå bil lappen og sluttet på skolen og begynt på lastebil lappen pluss planleging av bryllup har vert litt sånn dødt nå hehe håper dere alle har det fint.. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj oj oj det var lenge siden jeg har skrivi her inne igjen ja hehe siden sist har jeg fåå bil lappen og sluttet på skolen og begynt på lastebil lappen pluss planleging av bryllup har vert litt sånn dødt nå hehe håper dere alle har det fint.. klem

Hei! Har visst gått glipp av dagboka di jeg :) Gratulerer så mye med det forestående bryllupet! :jepp:

Du driver med lastebil-lappen ja.. TØFT :hoppe: Skal du bli lastebilsjåfør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...