Gå til innhold

Skifte blinklysrele


hjertesukka

Anbefalte innlegg

Må visstnok skifte blinklysrele i bilen min, opel corsa.

Er det noen som har peiling på hvor mye et sånt koster ?

Skal innom verkstedet imorgen, men greitt å vite ca pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For de som fremdeles henger med i denne råspennende tråden, så kan jeg opplyse om at jeg bekymret meg uten grunn.

Defekten låg i nødlysknappen, denne ble skiftet på et par minutter og det kostet meg 300,-.

Gjett om jeg er glad! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som fremdeles henger med i denne råspennende tråden, så kan jeg opplyse om at jeg bekymret meg uten grunn.

Defekten låg i nødlysknappen, denne ble skiftet på et par minutter og det kostet meg 300,-.

Gjett om jeg er glad! :ler:

Dette har jeg opplevd også, men jeg byttet blinklysrele først jeg da. Det var ikke så dyrt husker ikke hvor mye det kostet, men jeg byttet den selv da. Det var ikke noe problem, skjønte hvordan den skulle sitte da jeg så hvordan den gamle satt.

Men det hjalp lite gitt :sjenert:

Det var mannen som reparerte nødlyskanppen så jeg vet ikke hva som var feil der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På verkstedet så sa de at feilen i nødlysknappen var en typisk defekt på akkurat den type biler, altså litt eldre opel corsa`er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg byttet den selv da.

Må bare få si at jeg er imponert over dette!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få si at jeg er imponert over dette!!

:)

Siden jeg visste hvor den var så var det ingen fare å bytte den selv. Gubben fikk aldri ut fingeren for å skifte den så da reiste jeg selv å kjøpte ny, jeg byttet den på parkeringpalssen til bildelebutikken :ler: Var dritt lei av å ha blinklys som bare virket når det ville. Det virket ordentlig en stund, så ble det samme problemet igjen, da skjønte gubben at det var nødblinkknappen det var noe feil med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg visste hvor den var så var det ingen fare å bytte den selv. Gubben fikk aldri ut fingeren for å skifte den så da reiste jeg selv å kjøpte ny, jeg byttet den på parkeringpalssen til bildelebutikken :ler: Var dritt lei av å ha blinklys som bare virket når det ville. Det virket ordentlig en stund, så ble det samme problemet igjen, da skjønte gubben at det var nødblinkknappen det var noe feil med.
Yeah! Girlpower!! Go mama!! :ler:

Er det jeg sier - skal man få no' gjort - kan man (noen ganger) gjøre det selv :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah! Girlpower!! Go mama!! :ler:

Er det jeg sier - skal man få no' gjort - kan man (noen ganger) gjøre det selv :sjarmor:

Ja ikke sant? Nytter ikke å vente på dissa mannfolka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...