Gå til innhold

får jo ikke pupper?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 17 år og 4 måneder nå, men har fremdeles ikke fått pupper. Dette gjør meg veldig frustrert :( Altså de er jo der, men de er så småe! En liiten a-cup bare..

Har ikke vist meg 'offentlig' i bikini på flere år, og hater virkelig å dusje etter gymmen (gjør det jo for det). Er den jenta i klassen med minst pupper!

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått dem enda?

Er jo normalt utviklet ellers.

Men jeg er ganske androgyn av meg, tror jeg har litt for mye androgen-hormoner i forhold til østrogen-hormoner eller noe sånt.

(Mener fordi jeg har kviser, og relativt mye hår på armer og ben og mave osv.( De er lyse så det plager meg ikke da..:)) Kan det være en grunn til at puppene mine er så små/u-utviklet? :/

Dessuten er jeg ganske tynn (170 høy, 50 kg), men jeg har jo masse fett på kroppen for det, lårene mine er ganske store og feite, for å si det sånn, så jeg mangler jo ikke fett.. :S

Og en annen ting som er rart, er at moren min har Svære pupper, hvertfall bruker hun 80D. Og hun har til og med tatt en bryst-reduksjons-operasjon da hun var yngre.

Noen som skjønner seg på kroppen min? :( Trenger jeg hormoner? Hva er galt med meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første - du har ikke mye fett på kroppen når du er 1.70 høy og kun veier 50 kg. Antagelig kommer heller ikke brystene dine før du legger på deg en god del. For øvrig hadde jeg selv liten B-cup fram til jeg var rundt 19-20 år, og nå har jeg E-cup.

Skrevet

Jeg hadde vært supertakknemlig med b-cup hele livet. Det er jo stort! Men skjønner hva du mener.

Men føler ikke at det kommer til å skje her..

Og 170 cm og 50 kg er ikke så tynt som det høres ut som. I hvertfall er kroppen min snodig proposjonert, lårene mine er Huge. Og jeg er seriøst ikke Skinny, jeg har ganske mye fett enkelte steder, som på lårene da.

Gjest samme her
Skrevet

Jeg har det akkurat sånn som deg!

.. er ei jente på 19 år, bittesmå pupper, virkelig små,!.. har tenkt mye de siste årene på å kanskje ta silikon osv, for jeg vet at puppene mine har sluttet å vokse for lengst,.. får kanskje store viss jeg legger på meg 100 kg el no, men d gidder jeg ik! :P

men har funnet ut at silikon er bare no drit ,ser jæævlig stygt ut: som to unaturlige knallrunde baller, så d gidder jeg ik..

Rådet mitt ditt til deg jente 17 er å bare prøve å godta de små puppene dine. Jeg prøver vertfall så godt jeg kan å godta mine .. og så kan en heller prøve å kompansere for de små puppene med og trene, trene opp en fin,sexy rompe osv. stelle ekstra godt med hår/hud, sminke seg pent osv, så legger ingen merke tild e små puppene dine.. =)

er uanz bare to fettklumper, og er jæævlig stygt viss en har store henepupper og etterhvert som en blir eldre henger og slenger disse kvalme fettklumpene som to ekle valker langt nedover mot navelen,:P

da kan vi m små pupper få igjen for den urettferdige ungdomstiden når en misunte alle de andre sine pupper :P

Skrevet
For det første - du har ikke mye fett på kroppen når du er 1.70 høy og kun veier 50 kg. Antagelig kommer heller ikke brystene dine før du legger på deg en god del. For øvrig hadde jeg selv liten B-cup fram til jeg var rundt 19-20 år, og nå har jeg E-cup.

Hvordan i all verden er det mulig?! :overrasket::overrasket:

Fra B til E etter fylte 19-20 år?! :overrasket::overrasket:

Det må være en sensasjon?? :overrasket:

Skrevet
Jeg er 17 år og 4 måneder nå, men har fremdeles ikke fått pupper. Dette gjør meg veldig frustrert :( Altså de er jo der, men de er så småe! En liiten a-cup bare..

Har ikke vist meg 'offentlig' i bikini på flere år, og hater virkelig å dusje etter gymmen (gjør det jo for det). Er den jenta i klassen med minst pupper!

Men jeg er ganske androgyn av meg, tror jeg har litt for mye androgen-hormoner i forhold til østrogen-hormoner eller noe sånt.

(Mener fordi jeg har kviser, og relativt mye hår på armer og ben og mave osv.( De er lyse så det plager meg ikke da..:)) Kan det være en grunn til at puppene mine er så små/u-utviklet? :/

Dessuten er jeg ganske tynn (170 høy, 50 kg), men jeg har jo masse fett på kroppen for det, lårene mine er ganske store og feite, for å si det sånn, så jeg mangler jo ikke fett.. :S

Og en annen ting som er rart, er at moren min har Svære pupper, hvertfall bruker hun 80D. Og hun har til og med tatt en bryst-reduksjons-operasjon da hun var yngre.

Noen som skjønner seg på kroppen min? :( Trenger jeg hormoner? Hva er galt med meg??

Slikt er dessverre arvelig. Se på din mor. Hvis hun har små - får du det også (mest sannsynlig).

Løsning: silikoninnlegg/brystoperasjon eller psykolog.

Skrevet

Slett ikke. Jeg har lagt på meg omtrent 10 kg, og puppene kom jevnt og trutt.

• Liker 1
Skrevet
Jeg har det akkurat sånn som deg!

.. er ei jente på 19 år, bittesmå pupper, virkelig små,!.. har tenkt mye de siste årene på å kanskje ta silikon osv, for jeg vet at puppene mine har sluttet å vokse for lengst,.. får kanskje store viss jeg legger på meg 100 kg el no, men d gidder jeg ik! :P

men har funnet ut at silikon er bare no drit ,ser jæævlig stygt ut: som to unaturlige knallrunde baller, så d gidder jeg ik..

Rådet mitt ditt til deg jente 17 er å bare prøve å godta de små puppene dine. Jeg prøver vertfall så godt jeg kan å godta mine .. og så kan en heller prøve å kompansere for de små puppene med og trene, trene opp en fin,sexy rompe osv. stelle ekstra godt med hår/hud, sminke seg pent osv, så legger ingen merke tild e små puppene dine.. =)

er uanz bare to fettklumper, og er jæævlig stygt viss en har store henepupper og etterhvert som en blir eldre henger og slenger disse kvalme fettklumpene som to ekle valker langt nedover mot navelen,:P

da kan vi m små pupper få igjen for den urettferdige ungdomstiden når en misunte alle de andre sine pupper :P

Dette syns jeg var gode råd til deg :)

Jeg var akkurat som deg da jeg var yngre, 170/50, med små pupper (70A). Meg plaget det ikke spesielt, alle kvinnene i min familie ser sånn ut, så for meg var det vanlig.

Etter som jeg har blitt eldre, ser jeg mer og mer fordeler med små pupper :)

*Jeg slipper problemer med BH-stropper som graver seg inn i skuldrene.

*Jeg slipper hengepupper.

*Jeg slipper mannfolk man ikke får øyekontakt med.

*Trange, figursydde skjorter ser fantastisk ut på meg, selv med de to/tre øverste knappene åpne :sjarmor:

*Alle kjærester jeg noen gang har hatt, har vært fornøyd med puppene mine :sexy: Eller som en venn av meg (som foretrekker damer med små pupper) sier: More than a mouthfull is a wastefull!

Skrevet

Jeg var som deg... men fikk større pupper etter jeg passerte 20 og fikk litt fett på kroppen :) Ikke veldig mye større, men fyller ut en 75b i hvert fall.

Skrevet

Gå til legen å få en utredning du.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei, det er ganske vanlig at puppene vokser utover i 20-årene.

Skrevet

men kan det ikke være at det har med hormoner å gjøre..?

vil ikke gå til lege..

Skrevet

Neida, ikke hvis man legger på seg mye.

Har flere venninner som hadde små pupper da de var yngre, etterhvert som de la på seg (alt fra 10-20 kg) vokste puppene også.

Men heller være slank med små pupper, enn 10 kilo for mye på kroppen og store pupper.

Skrevet
Nei, det er ganske vanlig at puppene vokser utover i 20-årene.

Jepp, det er det. Noen jeg kjente da jeg var 17-18 år hadde veldig små pupper, og klarte ikke engang å fylle opp en BH i størrelsen 70 A. Puppene hennes begynte å vokse etter at hun ble ca. 20, og siden hun var rundt 22 har hun hatt såpass store pupper at menn "ikke klarer å få øyekontakt med henne", som en annen bruker skriver her inne. Jeg vil legge til at hun alltid har vært veldig tynn, og at det dermed ikke er vektøkning som har forårsaket de store puppene. Det kan altså være at puppene dine vil vokse ganske mye senere.

Hvis puppene dine forblir små, ville jeg tatt til meg det Apple sier. Små pupper kan være like fint som store eller middels store pupper, og det er fordeler og ulemper med alt. :)

Skrevet

Det aller aller beste er å kunne klare å være fornøyd uansett str på puppene, uten å måtte rakke ned på de som har motsatt problem!

At jenter legger på seg i 20årene er ikke noe ukjent fenomen... Man er som regel ikke utvokst i bredden som 17åring.

• 5 år senere...
Gjest Kristine
Skrevet

Ikke noe å bekymre seg for over enda egentlig, da jeg var 17-18 hadde jeg å veldig små pupper, hadde a cub. Og er 21 år nå og har c cup. Puppene begynte å vokse noe sykt etter at jeg begynte på p piller! Men det funker jo selvfølgelig ikke på alle. Jeg var også flink til å legge på meg litt for var litt for tynn og passet på å være i aktiviteter, så nå er jeg veldig fornøyd. Merker at puppene fortsatt vokser litt, så er ikke helt sikker på når det stopper å vokser. Men som sagt du kan prøve forskjellige p pille merker å se om det funker, gjorde det på meg vertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...