miramarmora Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hva kjøper vi i 60-årsgave til svigermor som "har alt"? Noen med kreative forslag?
LukaFrost Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Mine forslag: Time hos aromaterapeut, fotsonetreapeut eller lignende Kinobilletter eller teaterbilletter.
miramarmora Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Takk for svar. Svigermor er til stadighet hos hudpleier, så den er ganske uaktuell.... Kino og teater er ikke helt hennes "greie", så kanskje det egentlig hadde vært en idè...? Det er iallefall noe hun og svigerfar sjelden/aldri gjør.....
LukaFrost Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Hva med en flaske bedre vin eller cognac om hun liker det?
Smørblomsten Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 (endret) Få alle venner/familie til å skrive en hilsen i smug, og samle dette i en fin innbudet perm eller lag en fotobok! Ofte kan vennene/familiemedlemmene skrive ordene sine i en mail og du limer dette inn i fotoboka sammen m div bilder i! Jeg laga det til min mor og bedre gave har hun aldri fått! Men du bør ha god tid, tok lang tid! Og folk er alltid litt trege med å respondere og sende en hilsen og legge v bilde® osv. Og: fotobok kan lages via Japan Photo sine nettsider f.eks. Blir flott og fargerik og du velger jo selv hvor mange sider og bilder du vil ha med. Endret 6. august 2007 av Smørblomsten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå