Tusle Skrevet 28. september 2007 #21 Del Skrevet 28. september 2007 Denne dagboken har jeg vært for lite innom skjønner jeg. Så mye fint du kjøper. Men jeg vil også gjerne ha en "dom" på den pakka altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 30. september 2007 #22 Del Skrevet 30. september 2007 Hei Tusle! Her kommer "dommen" over pakka! Rosa høyhalset jumperHadde ikke mer igjen på lager så den får jeg senere! Fleecejakke i plomme (ikke lilla) Kjempefin! Svarte til forventningene. Flott farge. Vinrød kosedress Denne likte jeg veldig godt. Er allerede velbrukt. Fritidsdress i burgunder Denne kommer til å bli en hit i vinter. Jakken er foret, ekstra pluss. Buksen må jeg ha noe under, en slags overtrekksbukse. Pysj (til vinterkulda) Herlig stoff. Behagelig å ha på seg, strammer ingen plass. Velour nattkjole Flott nattkjole. Allerede velbrukt. Søt nattkjole Den var like søt som på bilde. Litt tynn å bruke nå, men blir bra til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 30. september 2007 #23 Del Skrevet 30. september 2007 Pysj (til vinterkulda) Herlig stoff. Behagelig å ha på seg, strammer ingen plass. Veldig fin pysj! Er på jakt etter en sånn jeg også. Kjekk å ha kalde vinterkvelder under teppet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 30. september 2007 #24 Del Skrevet 30. september 2007 Sånn pysj ønsker jeg meg også, er så frossen av meg. Det er egentlig litt morsomt, for mannen er totalt motsatt. Så om vinteren ligger han uten en tråd halvveis oppå dyna, mens jeg ligger begravd under vinterdyna i full pysj, med sokker, ullsokker, pledd oppå dyna osv. Her skal det ikke fryses nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. oktober 2007 #25 Del Skrevet 1. oktober 2007 Den pysjen ønsker jeg meg også. Den så veldig behagelig og god ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 5. oktober 2007 #26 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Veldig fin pysj! Er på jakt etter en sånn jeg også. Kjekk å ha kalde vinterkvelder under teppet Kjekt at du likte pysjen, Medicore. Sånn pysj ønsker jeg meg også, er så frossen av meg. Det er egentlig litt morsomt, for mannen er totalt motsatt. Så om vinteren ligger han uten en tråd halvveis oppå dyna, mens jeg ligger begravd under vinterdyna i full pysj, med sokker, ullsokker, pledd oppå dyna osv. Her skal det ikke fryses nei Jeg er egentlig ingen frossenpinne selv. Men det er kjekt med en god og varm pysj lell. Den pysjen ønsker jeg meg også. Den så veldig behagelig og god ut. Pysjen er fin den. Sitter å koser meg i den nå faktisk. Ønsker dere en fin shopping? helg, Medicore, Drua og Tusle Endret 5. oktober 2007 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 5. oktober 2007 #27 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Har lyst å kjøpe disse bootsene imorgen. Er litt usikker om jeg vil like de to spennene i lengden, litt for og i mot. Støvlettene er fine til både skjørt og bukse. 240 kroner er ikke så ille. Nå gjelder det bare å se om de har størrelsen min. *krysser fingrene* Har lyst å kjøpe meg veske også. Vet ikke helt hvilken stil jeg skal velge. Finnes så mange fine på markedet at det er vanskelig å velge. Den skal være litt fin samtidig som jeg kan bruke den til hverdags. Nå for tiden bruker jeg veske som jeg har på ryggen. Er praktisk å slippe å ha den i hånden. Å ha den på skulderen går heller ikke da faller den bare av. Men jeg har altså lyst på en veske som jeg bærer i hånden nå. Hvis det er noen av dere shoppere som har tips, er det bare å komme med de. Endret 5. oktober 2007 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 7. oktober 2007 #28 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har kjøpt meg denne, selvfølgelig i rødt... Er fornøyd! Har satt meg skikkelig inn i den, sånn jeg kan bruke den maksimalt. Masse minne fulgte med, sånn at jeg kan laste en del musikk på den før den blir full. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 7. oktober 2007 #29 Del Skrevet 7. oktober 2007 Gratulerer med ny mobiltelefon :-D Ang. veske så kjenner jeg igjen det der med hanker som sklir av skuldrene. Men, vesker med bare én hank som f.eks denne pleier å fungere fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 8. oktober 2007 #30 Del Skrevet 8. oktober 2007 Fin veske Drua! Har egentlig aldri tenk over at en hank fungerer bedre enn to, men det skal utprøves. Har ikke kjøpt bootsene ennå fordi jeg fant noen som kanskje var enda finere. De var litt mer feminine med hæl. Så er det meg å hæler da... Pleier ikke å gå med hæl til hverdags, da jeg går for det mest behagelige. Men samtidig er det kjekt å føle seg litt feminin også. Dilemma dette :-D Får ta med samboeren i skobutikken så få han avgjøre. Noe sier meg at det blir de med hælene... han liker når jeg kler meg feminint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 17. oktober 2007 #31 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) I går overrasket samboeren meg med denne. Det er en 22 tommers widescreen skjerm. Gjett hvem som ble overrasket og glad da . Kjekt å få en overaskelse på en regntung tirsdag. :-D Jeg innviet skjermen med en film og vin i går kveld. Endret 17. oktober 2007 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 17. oktober 2007 #32 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) slettet Endret 17. oktober 2007 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 17. oktober 2007 #33 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg har kjøpt meg ny veske. Det er god plass i den og den er oversiktelig.veske.BMP Endret 17. oktober 2007 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. oktober 2007 #34 Del Skrevet 17. oktober 2007 Så snill samboeren din er da. Hyggelig med overaskelser i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 18. oktober 2007 #35 Del Skrevet 18. oktober 2007 Så snill samboeren din er da. Hyggelig med overaskelser i ny og ne Koselig du stikker innom Tusle! Ja han er veldig snill og han er min! Han pleier ikke strø rundt seg med gaver, men når han gjør det setter jeg ekstra stor pris på det. Når alt kommer til alt er det ikke gavene som er viktigst, men han som person (selv om det er gøy å få gaver også da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 18. oktober 2007 #36 Del Skrevet 18. oktober 2007 I dag har jeg shoppet. Det ble: * to dongeri bukser fra Kappahl * søt hvit topp på Lindex * svart tigths fra Lindex * rød topp med trekvart armlengde fra Lindex * Leopardmønstret sett fra Stormote Dumt at det ikke finnes bilder på nettet av det jeg shoppet i dag. Blir liksom ikke det samme når jeg ikke får vist bilder, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 22. november 2007 #37 Del Skrevet 22. november 2007 Denne kjøpte jeg i dag. Samt to dongribukser med paljetter, skikkelig flotte og så et fancy rett skjørt med glitter og stas og til slutt en knallrød kosedress. Har kjøpt mye nytt utstyr til scrapping. Ble en tusenlapp her forleden. Skal lage kort til far til samissen, og selvfølgelig julekort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 24. november 2007 #38 Del Skrevet 24. november 2007 Er kjempefornøyd med dongribuksene jeg kjøpte. De sitter som støpt og ha passe lengde på beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 24. mars 2008 #39 Del Skrevet 24. mars 2008 Må pusse støv av shoppingdagboka mi. Har shoppet litt i dag. Helst sommerklær, det er jo det jeg skal gå med framover. Hvit tunika Matchende skjørt Kaki cardigan Kjole Hvit trøye Gjett hvem som gleder seg til Ellos pakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. mars 2008 #40 Del Skrevet 24. mars 2008 Må pusse støv av shoppingdagboka mi. Har shoppet litt i dag. Helst sommerklær, det er jo det jeg skal gå med framover. Hvit tunika Matchende skjørt Kaki cardigan Kjole Hvit trøye Gjett hvem som gleder seg til Ellos pakka Så masse fint du har bestilt deg! Likte spesielt tunikaen og kjolen. Skjønner at du gleder deg, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå