Holly Hobbie Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jeg har oppdaget en mystisk flekk paa det ene brystet. Den kom vel for et par uker siden. Er liten, paa stoerrelse med et stort knappenaalshode. Foerst var den rosa/orange, saa tok jeg litt paa den og da kom et hudlag av, og det virket som den bloedde litt. Naa har den en skorpe. Og til min gru ser jeg at jeg har en bitteliten antydning til en ny flekk noen centimeter unna den foerste... men den er helt rosa og veldig liten. Er livredd det er hudkreft, selv om jeg aldri har solt brystene. Skal til legen i morgen, og i mellomtiden er jeg veldig engstelig. Noen som har en alternativ forklaring til hva det kan vaere? ps. Jeg ammer, men flekkene ligger hoeyere opp enn brystvorten saa babyen min kommer ikke i kontakt med omraadet der de er.
Gjest lillebøll Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Minikviser, eksem, varmeutslett. Kan være mye rart som ikke er farlig.
Holly Hobbie Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Puh...Tror ikke det kviser, for det er ikke betent. Men forhaapentligvis er det kanskje noe av det andre du foreslaar.
Holly Hobbie Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg var hos legen i dag, og han trodde ikke det var noe aa engste seg over. Sannsynligvis et instektstikk, mente ham. Hvis den blir stoerre eller ikke forsvinner i loepet av noen uker skulle jeg komme tilbake.
Gjest Gjest_Solsikke_* Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Disse små røde flekkene har jeg også på det ene brystet. Det ser ut som en liten klemskade, en liten blodutredelse i huden. Jeg vet heller ikke hva det er eller hvorfor de er kommet, men jeg kan si at jeg har hatt de på samme sted i snart 20 år uten at de har blitt verken større eller mindre og aldri gjort vondt. Og det var før jeg fikk barn. Min mor har akkurat det samme og hun er over 70 år. Hvis dette var noen trøst...
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg mener ikke å være frekk, men jeg synes det er mye hysteri ute og går... Dette hørtes virkelig ikke ut som om det lignet noe å bekymre seg over engang! Det er da vanlig med diverse vondter og ting og tang på kroppen, uten at KREFT er det første som lyder i hodet på folk... Pass på så du ikke gir frykten til videre til barnet ditt...
Gjest bada Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Jeg mener ikke å være frekk, men jeg synes det er mye hysteri ute og går... Dette hørtes virkelig ikke ut som om det lignet noe å bekymre seg over engang! Det er da vanlig med diverse vondter og ting og tang på kroppen, uten at KREFT er det første som lyder i hodet på folk... Pass på så du ikke gir frykten til videre til barnet ditt... Har du stått opp med feil fot i dag?
Holly Hobbie Skrevet 6. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2007 Jeg vet jeg er litt hypokonder noen ganger...Men kan ikke noe for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå