Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hei! Jeg skal til Thailand i september, noen som har vært der i september? ... vet det er regntid, men har hørt det ikke skal være so ille... Tenkte reise fra Krabi til Koh Samui, har hørt buss og ferge er det letteste, men at det går seint... noen som har tatt taxi, eller har erfaring med dette? Vennlig hilsen Cecilie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå