Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg giftet meg i juni, og har ikke fått ordnet ny legitimasjon enda. På legitimasjonen min heter jeg kari nordmann olsen, men på flybilletten heter jeg kari nordmann olsen hansen.

Har hørt det kan bli problematisk om navnene ikke stemmer overens, eller er dette bare tull? Det er jo bare ett etternavn som ikke er med på legitimasjonen min ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg giftet meg i juni, og har ikke fått ordnet ny legitimasjon enda. På legitimasjonen min heter jeg kari nordmann olsen, men på flybilletten heter jeg kari nordmann olsen hansen.

Har hørt det kan bli problematisk om navnene ikke stemmer overens, eller er dette bare tull? Det er jo bare ett etternavn som ikke er med på legitimasjonen min ...

Ja. Du har et problem når ikke billett og legitimasjon stemmer overens. Var jeg deg, ville jeg fått endret billettene til pikenavnet ditt.

For øvrig har du hatt veldig god tid på å få ordnet deg med ny legitimasjon, da. Er det ikke ekkelt å ikke ha noe gyldig legitimasjon? For øvrig gjelder også førerkort og bankkort som legitimasjon på reiser innenlands. Så dersom du har ordnet deg med nytt av det, er alt OK.

Endret av Wadjet
Skrevet
Ja. Du har et problem når ikke billett og legitimasjon stemmer overens. Var jeg deg, ville jeg fått endret billettene til pikenavnet ditt.

For øvrig har du hatt veldig god tid på å få ordnet deg med ny legitimasjon, da. Er det ikke ekkelt å ikke ha noe gyldig legitimasjon? For øvrig gjelder også førerkort og bankkort som legitimasjon på reiser innenlands. Så dersom du har ordnet deg med nytt av det, er alt OK.

Det er 3 uker til jeg reiser, rekker jeg å få nytt førerkort da ? Bankkortet mitt kan jeg ikke bruke, har uten bilde :(

Skrevet
Det er 3 uker til jeg reiser, rekker jeg å få nytt førerkort da ? Bankkortet mitt kan jeg ikke bruke, har uten bilde :(

Nytt førerkort ordner du på dagen.

Skrevet
Nytt førerkort ordner du på dagen.

Men det er ikke produsert på 1-2-3?! Får det vel ikke før noen uker etter på ?

Skrevet
Førerkort på én uke

Alle norske førerkort produseres i Stavanger. Nytt førerkort blir sendt innehaver per post. Det tar cirka én uke fra du bestiller førerkortet til du får det i posten. I mellomtiden kan du få et midlertidig kjørebevis hvis det er ønskelig.

Kilde: http://www.vegvesen.no/region_ost/regostsi...p_forerkort.stm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...