Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

har noen tips hvor jeg kan få tak i fine bilder til barnrom?

Vil ikke ha disney o.l som det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene mine rammet inn bilder fra en av Elsa Beskows boeker til rommene vaare paa hytta da vi var smaa. Kjempekoselig.

Skrevet

På Ikea har de ofte hatt noen ganske fine bilder for barn. De jeg har sett har vert med ulike dyr i forsjellige farger!

Skrevet

www.allposters.com har masse fint :)

Skrevet

tittet på nettsiden til ikea og fant ingen ting jeg likte helt der.

men kan jo ta meg en tur på varehuset :)

Holly hobbie: Vet du hvor de fant dem? Liker tegningene til Elsa Beskow (eller bare tok de dem ut fra boka?)

Arwen: Skal sjekke ut den siden jeg :)

Skrevet

Det kommer selvsagt an på hvor gamle barna dine er, men jeg syntes figurene fra bøkene til Beatrix Potter er fantastisk søte. Men Peter Rabbit blir kanskje litt for barnslig for en 8 åring?

Skrevet

babyen er nå sånn ca - 3 mnd gammel. (med andre ord den er ikke født enda).

Vil gjerne ha litt sånne nostaliske tegninger/bilder...

sånn barnetv som gikk på tv når jeg var liten for ca 20 år tilbake.

og Beatrix potter har kanskje noe sånt ja.

Vet du hvor jeg kan få tak i bilder av henne?

Skrevet

Ja, da syntes jeg Beatrix Potter må være perfekt. Har kjøpt sånne bilder til mange av mine venninner. I England har de mye, og jeg har enten kjøpt de der, eller bestilt fra ebay.co.uk. Der har de mye fint og relativt billig også. :)

Gjest Gjest_77rose_*
Skrevet

Jeg har selv brodert, men det går også ann å kjøpe noen fine bursdagskort og ramme inn de med et fint motiv. Ellers kan du henge opp håndavtrykk av ungens hånd eller fot, deres første tegning.....

Skrevet
Holly hobbie: Vet du hvor de fant dem? Liker tegningene til Elsa Beskow (eller bare tok de dem ut fra boka?)

De tok dem bare ut fra boken, ja. Saa enhver (?) velutstyrt bokhandel vil vel ha et utvalg av billedboekene hennes. Hver illustrasjon er en side stor, saa de er fine i stoerrelsen.

Skrevet

Har sett bøkene hennes på bokhandlen ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...