Gjest =tentacle= Skrevet 6. august 2007 #21 Skrevet 6. august 2007 me som hadde barn, og som hadde en ryddig samværsavtale og jeg tror ikke han turte å si til henne at han bare hadde datteren sin noen timer nå og da om han orket. For plutselig var han her på døra og viste til avtalen... Siden har 50/50 fungert perfekt:-) Til og med feighet kan være godt for noe
Gjest Gjest_sliten_* Skrevet 6. august 2007 #22 Skrevet 6. august 2007 Hei trådstarter! Det var som å lese min egen historie, min ex var helt håpløs når det gjaldt samvær, selv om vi hadde avtale 50/50 og bodde rett ved hverandre. Etter ett par å der jeg maste og hele tiden gjorde om på mine planer for å gjøre det som passet han best, sluttet jeg å mase om det. Så kom det over ett år der jeg tror de traff hverandre 5-6 ganger, hun så hans foreldre oftere enn hun så han... Så ble han forelsket i en dame som hadde barn, og som hadde en ryddig samværsavtale og jeg tror ikke han turte å si til henne at han bare hadde datteren sin noen timer nå og da om han orket. For plutselig var han her på døra og viste til avtalen... Siden har 50/50 fungert perfekt:-) Lykke til Får håpe han får seg dame etterhvert da. En som ikke er 19 år og synes unger fra tidligere er en belastning. Nå er det gått en uke siden han tok kontakt med ungene, og han viser ikke tegn til å prøve å få til en avtale. Men jeg er ferdig med å løpe. Det får være opp til ham.
Avensis Skrevet 6. august 2007 #23 Skrevet 6. august 2007 Men hvorfor svarer du da? Bruker du bare debattene her inne som en brekkstang for å fremme din egen skittkasting overfor mor, barnevern, sosionomer, politi og andre fagfolk? Legger merke til at mange sverter Fartil2, uansett hva han gir respons på/ svarer på i forumet. Jeg må si at jeg synes Fartil2 fremstår som en reflektert person, han fokuserer på sine barns beste, og er ikke redd for å si fra om hva han mener. Til tross for at han vet han blir kritisert og beskyldt for kun å fokusere på seg selv og sin rett som far. Les hva han skriver!! :kaffe: Ta en kaffekopp og les nøye i stedet for å bli hissig! God lesing, og heia Fartil2! Avensis
Gjest Gjest_sliten_* Skrevet 7. august 2007 #24 Skrevet 7. august 2007 Legger merke til at mange sverter Fartil2, uansett hva han gir respons på/ svarer på i forumet. Jeg må si at jeg synes Fartil2 fremstår som en reflektert person, han fokuserer på sine barns beste, og er ikke redd for å si fra om hva han mener. Til tross for at han vet han blir kritisert og beskyldt for kun å fokusere på seg selv og sin rett som far. Les hva han skriver!! :kaffe: Ta en kaffekopp og les nøye i stedet for å bli hissig! God lesing, og heia Fartil2! Avensis Jeg stilte et spørsmål som egentlig ikke er noe å krangle om i dette forumet. Valgte å være gjest, fordi enkelte vet hvem jeg er. At det ble en diskusjon om Far til 2 er idiotisk. Men han har også lagt opp til at enkelte blir hissige. Selv har jeg ikke blitt hissig, men bedt ham om å lese det jeg skriver. Når han svarer at det er myndighetenes feil at far til mine barn ikke har samvær med dem, at far bare har tatt rådene fra fagpersoner om å ikke ha samvær - vel da viser det at han ikke leser hva jeg skriver. Han har her bare gått utfra at ting er slik han mener.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå