Gå til innhold

libresseklubben

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Var for første gang innom libresseklubben for å studere litt om det kan være noe for jenta mi som nærmer seg rette alder. Men må si jeg ble ganske sjokkert da jeg var innom forumet der. Diskusjonen gikk om alt fra suging osv. Er dette virkelig lesestoff for 10 år gamle jenter...?? :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde ikke bli så sjokkert :-) bare kikk på bladene for yngre jenter i kiosken, mye sexstoff der også.

Forøvrig er Always bedre enn Libresse. Produktene altså.

Skrevet

hei!

Da jeg var medlem der for noen år tilbake, så var det vertfall ikke sånn. Var aldri innom nettsiden, men fikk blad og prøver i posten 4 ganger i året tror jeg.. Bladet innehold da noveller, flauser, praktisk informsjon og slikt! Vertfall ingenting en 10 åring har vont av å lese! Å altså ikke i nærheten av det du beskriver.

Skrevet

Samme her Noldus. Selv synes jeg den klubben var veldig fin, fordi gav meg veldig mye nyttig informasjon som jeg ikke turte å spørre de hjemme. Og bladene deres var helt harmløse. Var vel medlem der fra jeg var 11-12 år.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg var også medlem. Fikk blad og bind 4 ganger i året.

Men som jeg husker det var det ikke sexspørsmål, det var bare gjentatte spørsmål og lukt, farge hva som er normalt osv. Me dandre ord et uskyldig blad som ga lesestoff og info til yngre jenter. At det står om suging syntes jeg var litt drøyt selv om det er opp til 16. Det er jo stor forskjell i alder og burde ta hensyn tl de minste.

Skrevet

Ser de har mange gratulasjonstråder for jenter som har mistet jomfrudommen, blant annet. Tror jeg ville prøvd å lose en 10-åring unna akkurat det forumet der. Selv om jeg ikke tviler på at de leser lignende i alle jenteblader som finnes nå om dagen.

Skrevet
Var for første gang innom libresseklubben for å studere litt om det kan være noe for jenta mi som nærmer seg rette alder. Men må si jeg ble ganske sjokkert da jeg var innom forumet der. Diskusjonen gikk om alt fra suging osv. Er dette virkelig lesestoff for 10 år gamle jenter...?? :overrasket:

Jeg fulgte linken som sto litt lenger ned og sier helt klart NEI, dette er ikke stedet for barn og unge. Ikke akkurat en forsiktig bli kjent med kroppen din side, heller en oppfordring til utforsking av seksualitet som ikke hører hjemme for denne aldersgruppen.

Gjest Mirina
Skrevet

Har samme efaring som Noldus, Yvonne og Tweek. Bladene som sendes ut er overhodet ikke upassende, og jeg lærte mye av dem. Mulig forumet ikke er passende, men det kan man jo holde barna unna.

Skrevet
hei!

Da jeg var medlem der for noen år tilbake, så var det vertfall ikke sånn. Var aldri innom nettsiden, men fikk blad og prøver i posten 4 ganger i året tror jeg.. Bladet innehold da noveller, flauser, praktisk informsjon og slikt! Vertfall ingenting en 10 åring har vont av å lese! Å altså ikke i nærheten av det du beskriver.

akkurat samme her!! Jeg ble så henrykt over bladene som dumpet ned i postkassen med prøvene. Det var godt å lese om andre som hadde opplevd sånn og sånn, og at ting var som de var. Jeg fikk rett og slett svar på mye som jeg ikke turde spørre andre om. Utrolig leit at Libresse har blitt forsøplet på den måten... synd for de som er unge og uvitende! huff..

• Liker 1
Skrevet

Men jeg tror bladene fortsatt skal være fine og nøytrale å lese på:):):):)

Skrevet

Det er jo ike verre enn at du melder dattra di inn i libress klubben også får hun bind og bladene i posten (jeg var og meldem og husker kun positive ting med bladene, ikke sex relaterte ting)

Også kan du blokkere nettsiden deres, slik at hun ikke kommer seg inn der visst det var så mye upassende på den!

Skrevet
...

Forøvrig er Always bedre enn Libresse. Produktene altså.

Helt og fullstendig uenig.

Skrevet

Libresseklubben og libresse.no er IKKE det samme! Da jeg var medlem i mineyngre dager var jeg sjelden innom nettsiden, hvertfall ikke forumet, det interesserte meg ikke...

Klubben er heelt trygg for unge jenter, og da jeg var 16 begynte den å bli for barnslig. Er selv aktiv på libresse-forumet nå, og jeg er 20...;) Ble mest aktiv der etter at jeg ble for gammel for klubben. Libresseforumet er rett og slett et FORUM, akkurat som KG, og Libresse kan ikke kontrollere hvor gamle brukerne der er.

Dessuten, jenter som _vil_ lese om suging finner gjerne stoffet sitt andre steder uansett, snakker av egen erfaring.

SOm andre sier, er ikke verre enn å blokkere nettsida. Men klubben er genial!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...