Gjest Gjest_Hera_* Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jeg barberte meg nedentil, men jeg savner hårene. Jentene i klassen kommer til å lage rykter om meg nå :-( Gruer meg til gymmen... Hvor fort vokser de ut?
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Hvorfor legger du inn dette spørsmålet på Seksualitet?? Det hører hjemme på Kropp eller på Velvære.
Gjest graceland Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 spørs jo hvor mye du vil ha tilbake da... skal du ha tilbake alt i full lengde må du nok vente noen mnd.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Jeg barberte meg nedentil, men jeg savner hårene. Jentene i klassen kommer til å lage rykter om meg nå :-( Gruer meg til gymmen... Hvor fort vokser de ut? Herregud! Har du ikke egen vilje og guts til og gjøre det du vil, hvis du likte det uten hår er det jo ingen andre som skal komme og presse sine meninger og normer på deg
Gjest lillebøll Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Ganske så fort. Noen uker så er de vel på plass igjen.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Jeg barberte meg nedentil, men jeg savner hårene. Jentene i klassen kommer til å lage rykter om meg nå :-( Gruer meg til gymmen... Hvor fort vokser de ut? Det spørs hvor lenge siden det er siden barberingen, men er du heldig så er noe av hårene tilbake til dere begynner med gym og dusjing igjen.
Wildy Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 De vokser ganske fort ut igjen. Vær forberedt på at det kan klø og stikke litt, det gjør gjerne det de første gangene man barberer seg. Om du gruer deg veldig til gymmen går det kanskje ann å spørre læreren om du kan få gå litt tidligere i dusjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå