Gjest Kviserompe Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Noen ganger i året dukker det opp kviser på mine mest intime plasser. Ja noen kviser ligger til og med like ved skjedeinngangen. En gang klemte jeg på en, og det sprutet ut kvisefyll. Det gjorde h... vondt!
*Mocca* Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Jupp, og jeg aner ikke helt hvordan jeg skal bli helt kvitt det.... bli mørke flekker etter en er klemt ut... blod samler seg under huden og på mange blir flekkene der lenge
Gjest Cathena Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Det hender det dukker opp hos meg ògså, òg da er da alltid SÅ store, aaauuuuu!
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Har hatt småkviser på rompa, en stor på innsiden av låret og engang hadde jeg en lite på tommelen.
Moonspell Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Ofte er dette betente hårsekker. Det merkes først en vond klump så det samles masse puss inni. Har hatt det selv, og det er veldig vondt.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 ja, har hatt kviser selv. det er nok bare til å klemme,men ikke hvis de er "innvendige", da gjør det bare kjempe vondt! synes det er herlig å klemme på de, og vite at nå er alt driten ute ;p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå