*Lillian* Skrevet 3. august 2003 #1301 Skrevet 3. august 2003 "Cries like a baby" - September When :D Ny: Come away with me, in the night come away with me and I'll write you a song Lillian
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. august 2003 #1305 Skrevet 3. august 2003 Regner med at jeg traff blink, og er så frekk at jeg fortsetter Strapped in the chair of the city's gas chamber Why I'm here I can't quite remember heller ikke så vanskelig, den vel? Innlegget er endret. Orakel - moderator
orakel Skrevet 3. august 2003 #1306 Skrevet 3. august 2003 Jeg vil atter en gang minne dere om at dere bare får gjengi 2 (to) linjer fra hver sang. Orakel - moderator
*marte* Skrevet 3. august 2003 #1307 Skrevet 3. august 2003 Ups, det var visst en side til her, litt sent ute... :oops:
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. august 2003 #1308 Skrevet 3. august 2003 Jeg vil atter en gang minne dere om at dere bare får gjengi 2 (to) linjer fra hver sang. Orakel - moderator jeg ble så ivrig Ingen som greier den, btw? Komigjendah! :D
*Lillian* Skrevet 3. august 2003 #1309 Skrevet 3. august 2003 *klaske seg selv i panna* Den satt laaangt inne, men etter å ha tenkt på den i hele dag kon jeg på det... Det er selvsagt "Paradise City" med Guns 'n Roses! Hopper på en ny, jeg: Said we'd be forever, Said it'd never die How could you love me and leave me, And never say good-bye? Lillian
*marte* Skrevet 3. august 2003 #1310 Skrevet 3. august 2003 Inne på klissesangfronten Lillian? End of the road var det i hvert fall. Fortsetter trenden jeg da: You're so close but still a world away what I'm dying to say is that ...
*Lillian* Skrevet 3. august 2003 #1311 Skrevet 3. august 2003 "Crazy for you" med Madonna? Tror jeg..... Hehe, ja, jeg er nok i det humøret, kan hende :blunke: Satser på at jeg har rett, jeg, og kaster på en ny: And as I think of giving up A voice inside my coffee-cup Ikke så vanskelig vel? Lillian
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. august 2003 #1312 Skrevet 3. august 2003 hehe, kjempeenkelt! Elvis - Don't Cry Daddy Denne da? : it's not easy to make a new friend it's easy to pretend, now En av verdens herligste sanger!
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #1313 Skrevet 4. august 2003 Morten Abel - Hard to stay awake Neste: Perhaps you'll plant a flower on my poor, unworthy grave
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. august 2003 #1314 Skrevet 4. august 2003 Sangen er gammel, heter Will You Miss Me When I'm Gone. Blant annet Walkabouts har en versjon av den. ..this one, then. I don't wanna cry a tear for you so forgive me if I do
Ruby Skrevet 4. august 2003 #1315 Skrevet 4. august 2003 Britney Spears - I was born to make you happy Ny nøtt her; Got me hoping you'll page me right now Your kiss got me hoping you'll save me right now
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. august 2003 #1316 Skrevet 5. august 2003 Hehe, hørte den på radio idag, ville ikke visst hva det var ellers. Beyonce, eller hva dama heter. Looking so crazy in Love. next: nothing left to pay my heating bill but the good lord will provide I know he will en definitiv klassiker
Ingeborg Skrevet 5. august 2003 #1317 Skrevet 5. august 2003 Hihi, det vet jeg! Ticket to Heaven heter sangen. Mark Knopfler er involvert, men om det er med eller uten Dire Straits husker jeg ikke. Ny sang: I could flirt with all the guys, smile at them and bat my eyes
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. august 2003 #1318 Skrevet 5. august 2003 ..nå er jeg veldig usikker, men er ikke det der noe fra Grease?
chimp Skrevet 5. august 2003 #1319 Skrevet 5. august 2003 Riktig d, Wild Thing! Kom m en ny........fort!!!
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. august 2003 #1320 Skrevet 5. august 2003 Whoho, jeg er så dyktig! *komme med en fort* I’m walking down this empty road to nowhere I pass by the houses and blocks I once knew Egentlig veldig lett, kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå