Gå til innhold

Våtservietter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_GJEST_*
Skrevet

På toalettet mitt har jeg alltid liggende en gedigen pakke med våtservietter.

Dette fordi når jeg er på do og bommelibommer så føler jeg at vanlig papir ikke tørker meg ren.

Først bruker jeg papi til det ikke er mere igjen der og så tørker jeg meg med våtserviett!

Ingen jeg kjenner eller er på besøk hos gjør dette/har dette?

Er det bare meg eller?

Jente forresten

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet
(...)Dette fordi når jeg er på do og bommelibommer så føler jeg at vanlig papir ikke tørker meg ren.

Først bruker jeg papi til det ikke er mere igjen der og så tørker jeg meg med våtserviett! (...)

Vel, når der ikke finns mer papir igjen, så er det klart at vi har forståelse for at du er kreativ i din desperasjon...

:hoho:

Gjest Gjest_GJEST_*
Skrevet
Vel, når der ikke finns mer papir igjen, så er det klart at vi har forståelse for at du er kreativ i din desperasjon...

:hoho:

Det er ikke derfor da vet du!Jeg lurer på om det bare er jeg som bruker våtservietter etter at jeg har tørket meg ren med bare "papir"

Jeg bruker våtservietter i rumpestmpen etter at jeg har brukt papir, selvom jeg har 897 doruller igjen!

Skjønner?

Er det bare meg?

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet

Nei, det er ikke bare deg! Meg også, ja faktisk hele familien hvis vi har for hånden. Jeg liker også å være helt ren, det hindrer at jeg får kløe i stjerten etter en lang dag på jobb med mye gåing.

Våtservietter er veldig praktisk for de som sitter lenge på do og bæsjrester tørker fast i stumpen imens. Jeg er ikke en av dem, men min mann er og en av våre sønner.

Jeg sverger til Natusan vaskeservietter uten parfyme. De har best tørkeevne og lukter ikke for sterkt. Man må bare huske at de aldri kastes i do, for da kan rørene bli tette. Vi har søppelbøtte med pose i og lokk på der vi kaster sånt.

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet
Bretter du våtservietten sammen før du kaster den i søppelbøtte med pose i og lokk på, eller krøller du den bare sammen før du kaster den?

Krølles?! :sjokk: Hyyl, for et spørsmål! Selvsagt brettes den pent. Først legger du venstre flik over til høyre side, så høyre flik over til venstre side før du bretter den en gang over og lager tellekant og legger den i stabel ned i søppelbøtta med hvit pose og lokk. Det enkle er ofte det beste. Nemlig!

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet

Nei, du er nok ikke den eneste, jeg bruker også våtservietter, kanskje ikke daglig, men når jeg føler for det eller syns det trengs litt ekstra rengjøring. Og så bruker jeg våtservietter under mensen, det er veldig praktisk. (dusjer jo selvfølgelig også)

Var det noe mer du lurte på? :ler:

Skrevet

hvorfor ikke få lagt til en hånd dusj/ eller få mekket en liten vannspring på siden av toalettet, og bruke hånd dusjen til å vaske seg rent der nede?!

Synes det er ganske så renslig og hygienisk

Skrevet
:overrasket:

Hvor mange våtservietter som du bretter sammen etter nøye innstudert mønster før du legger dem i stabel ned i søppelbøtta med hvit pose og lokk bruker du hver gang?

Først bruker du opp alt det dopapiret du kan finne, så bruker du opp stabler med våtservietter, shit for et rasshøl du må være...unnskyld må ha.

:sol:

Hmmm, en som er dødsens interessert i våtservietter, men som ikke tør å innrømme det.

Jeg foreslår at du går på Rema og skaffer deg flere slag som du kan prøve ut i ro og mak hjemme, bak låst dør selvsagt. Så vil du helt sikkert oppdage hva et ekte rasshøl er for noe.

Husk å vaske hendene etterpå, minst to ganger og tørke de på et rent håndkle før du forlater rommet.

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...