Gå til innhold

Grusomt vondt...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har et problem, som begynte for litt over en uke siden. Først var jeg bar sår på innsiden av de indre kjønnsleppene, og tenkte det var noe som gikk over. Etter noen dager ble det mye værre (hadde mye sex den helgen, tenkte jeg sikkert bare var veldig sår). Siden har det blitt værre og værre, og de siste par dagene virkelig ille.

Har sett med speil men ser ikke noe galt, annet enn litt rød på innsiden av kjønnsleppene (som om det er sårt bare) Ellers er det veldig vondt i skjedeåpningen og rundt de indre kjønnsleppene, har begynt å svi litt når jeg tisser og er vondt å tørke etter jeg har vært på do etc. Er rett og slett vondt hele tiden! Noen som har noen ideer om hva dette kan være?

Skal bestille legetime men fint å få noen ideer om hva dette kan være da jeg virkelig ikke aner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du rett og slett har blitt litt mørbanka? :fnise:

Skrevet

huff, i dag har det dukket opp noe som ligner sterkt på vorter :( kan ikke skjønne at det er noe annet hvertfall, er små "kuler" og de er veldig vonde, et par av de er lyse.

Må jeg til lege for å få behandling eller kan det kjøpes middel reseptfritt på apoteket?

Skrevet

Herpes eller kjønnsvorter? :(

Skrevet

Hei igjen, alle symptomene stemmer overens med kjønnsvorter dessverre. Må jeg til legen for å få behandling, eller kjøper man middel reseptfritt på apoteket? Legen min har ferie fortsatt og dette orker jeg ikke vente lenge med altså...

Skrevet

Kjønnsvorter må behandles av lege. Det er også veldig smittsomt, så be partneren din være oppmerksom.

Skrevet

som du ser på profilen min så er jeg en mann, og skal ikke finne ut hva du har, men jeg vil på det sterkeste råde deg til å ta en tur til lege. ikke gjett hva det kan være. kun lege kan hjelpe deg. Hvis du synes det er ekkelt å gå til en mannlig lege prøv å finne en kvinnelig lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...