Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære venner

Jeg skal etablere en enkel butikk på internett - der jeg kun skal selge ett produkt. Folk må kunne betale med kort eller på forskudd til min konto.

Jeg har etablert domenenavn + webhotell, men ikke funnet noen som har en slik ferdig butikk i Norge. I Sverige har jeg funnet det, men det blir ganske dyrt pga at jeg må ha med omregning av valuta. Er det noen av dere som vet om noen så hjelp meg - det haster! Si hva dere synes om leverandøren

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mamut leverer endel netthandelsløsninger som kanskje er den enkleste løsningen for din del. Alternativt kan du bruke et ferdig e-handelsystem på webhotellet ditt. F.eks osCommerce som er helt gratis. For at folk skal kunne betale med kort må du i tillegg implementere en løsning for dette i osCommerce. Ta en titt på denne siden hos Teller for mer info om dette, og legg spesielt merke til samarbeidspartnerne de nevner i nest-nederste avsnitt.

Netterminal.no/BBS har også endel info om dette.

Endret av Loomy
Skrevet

Tusen takk for fint svar. Skal gå inn på disse nettstedene og sjekke. Ikke lett for en amatør på området dette her. Jeg vil gjerne ha flere tips også - også fra andre som har etablert en slik butikk. Jeg skal ha en veldig enkel butikk - med bare et produkt og en pris. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...