fager Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hei, er ikke hyppig bruker av netthandel, spesielt fra utlandet. Det jeg lurer på er at prisen jeg har betalt nå nettopp for vitaminer jeg kjøpte totalt, 34,98USD. Det var inkludert frakt. Fraktkostn. var på 14,99USD. hvordan er det med toll da?
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Det blir 25% moms av varens verdi+fraktkostnaden dersom du betalte over 200norske kroner for varen. I tillegg kommer det et tollbehandlingsgebyr på 90kr til Posten. Vær imidlertid obs på at endel vitaminer, helsekost og lignende ikke er lov til å innføre i landet på grunn av innholdsstoffene, så jeg håper du har sjekket det på forhånd.
fager Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 Det blir 25% moms av varens verdi+fraktkostnaden dersom du betalte over 200norske kroner for varen. I tillegg kommer det et tollbehandlingsgebyr på 90kr til Posten. Vær imidlertid obs på at endel vitaminer, helsekost og lignende ikke er lov til å innføre i landet på grunn av innholdsstoffene, så jeg håper du har sjekket det på forhånd. ok, så for tollbehandlingen regnes ikke fraktkostnadene med i beløpet?!!! Det er bare varens verdi de ser på og ikke hva totalbeløpet ble?! De vitaminene får jeg kjøpt her i Norge også fra alle helsekost butikkene, så det bør da ikke være noe problem, ellllllerrr... Eneste forskjellen er prisen.
Gjest Gjest_juni_* Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Hei, er ikke hyppig bruker av netthandel, spesielt fra utlandet. Det jeg lurer på er at prisen jeg har betalt nå nettopp for vitaminer jeg kjøpte totalt, 34,98USD. Det var inkludert frakt. Fraktkostn. var på 14,99USD. hvordan er det med toll da? Hei. Bruk heller Norske nettsteder å handle på, mye greiere. Som en nevnte det er ikke alle typer medisiner og vitaminer som er lov å ta inn i landet. Ikke blir det noe billigere heller
Altena Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Jeg må innrømme at jeg blir skikkelig irritert hver gang jeg må betale toll for noe. Synes jeg betaler mer enn nok i frakt som det er. Sist gang jeg kjøpte noe fra Statene kom selve produktet på nesten 900 kr og så kom tollen i tillegg.....betalte rundt regnet 1150 kr
fager Skrevet 4. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2007 Hei. Bruk heller Norske nettsteder å handle på, mye greiere. Som en nevnte det er ikke alle typer medisiner og vitaminer som er lov å ta inn i landet. Ikke blir det noe billigere heller Det ville jeg da gjort hvis ikke det var så horribel stor forskjell på de Da jeg regnet ut prisen til disse vitaminer sm jeg har bestilt, ble det 202,- inkludert frakt fra USA, mens de samme vitaminer koster 465,- i helsekost butikkene her, og rundt 410-420,- uten frakt i nettbutikkene. Det er jo en betydelig forskjell det......
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Da jeg regnet ut prisen til disse vitaminer sm jeg har bestilt, ble det 202,- inkludert frakt fra USA, mens de samme vitaminer koster 465,- i helsekost butikkene her, Hva heter den nettbutikken?
fager Skrevet 4. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2007 Hva heter den nettbutikken? www.bodybuilding.com Ren tilfeldighet at jeg kom over denne siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå