Knøttet Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Det begynte med at jeg klødde veldig på ene leggen i går,og da jeg sjekket i dag hadde jeg noen røde, kløende små prikker på foten, de er ikke hovne. I dag har det bare blitt verre, og de er på begge leggene (4-5 stykker på hver fot) og har fått en på låret, ene fingeren og en på armen også, alle sammen klør. Hva kan dette være, allergi, myggstikk, vannkopper eller lignende? Synes det er rart om det er myggstikk, for jeg har ikke merket noe til mygg og eneste dagen jeg kan ha blitt bitt var på onsdag, og da ville jeg vel merket det samme dagen, noen timer etterpå ? Synes også det er rart at det var noen få i går, og i dag er det mange fler... Hvis det er allergi, hva kan man reagere slik på? Jeg vet jeg har timotei-allergi, men man reagerer vel ikke slik på det? :klø:
Gjest Kermit Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Har du dyr? I såfall kan de ha dratt med seg fuglelopper inn i huset.
Knøttet Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Har du dyr? I såfall kan de ha dratt med seg fuglelopper inn i huset. Bare en kanin, og han er inne ... Kan jeg ha fått fuglelopper på en annen måte ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå