Gå til innhold

Agia Marina


Suss80

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på Agia Marina, Kreta? Noen anbefalinger å komme med mht utflukter, restauranter, butikker osv? Evt noen som har erfaringer med Hotel Blue Sky i Agia Marina?

Drar nedover dit om to uker :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les "Kretadøgn" av Tove Nilsen, og ta for all del en tur opp i gamlebyen, det er nydelig der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Bodil Kongstorp
Noen som har vært på Agia Marina, Kreta? Noen anbefalinger å komme med mht utflukter, restauranter, butikker osv? Evt noen som har erfaringer med Hotel Blue Sky i Agia Marina?

Drar nedover dit om to uker :sol:

Hei.

Var på hotellet på 2 ukers ferie sommeren for 3 år siden. Det er et koselig hotell, familiedrevet. Vi trivdes veldig godt der, flott betjening og det var svært rent der. 3 ballkonger i hver leil.

Kort vei til strand, sentrum og butikker.

God tur. Du kan glede deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Kreta i fjor, det var veldig fint der! Jeg bodde på et apollos hotell på Agia Apostoli (tror jeg det het). I Chania by var det veldig fint, og det var deilig å kunne dra inn dit om kvelden og spise og sånn :)

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler 'Mitsos' restaurant som ligger nede ved stranda. (Gå ned ved butikken som selger bikiner, Friis-vesker og sånt.)

Mannen sier at jeg må anbefale 'Lotto's' som ligger rett ved bensinstajonen også. :jepp:

En tur med minitog er heller ikke å forakte, og lufter deilig i varmen. Til badeland eller oppi fjellet f.eks.

Er det mye bølger på stranda; ta taxi til Agia Apostoli der det er roligere farvann.

Ellers kan du glede deg, det er deilig der!!

*Ikke så rent lite misunnelig* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...