Anglofil Skrevet 5. august 2007 #21 Skrevet 5. august 2007 Vanlig kjøttdeig med saus, kjøttdeig med tacokrydder eller ost og skinke. Mvh Yvonne
Kvist Skrevet 5. august 2007 #22 Skrevet 5. august 2007 Liker veldig godt å ha på bacon (som jeg steker litt i panna først, og så stekes den spør på toppen av pizzaen), oliven, paprika, frisk sopp, frisk ananas. Og så er det viktig at fyllet kommer oppå osten, ikke under. Og en blanding av en god cheddarost (IKKE den kjipe i skiver) og mozzarella er knallgodt på.
Gjest Alou Skrevet 5. august 2007 #23 Skrevet 5. august 2007 Det beste jeg vet er tacokydret kjøttdeig, mais og plenty av helt vanlig plain tomatsaus (bruker gjerne bare en Toro pakke).
Gjest puselabb Skrevet 5. august 2007 #24 Skrevet 5. august 2007 Min hjemmelagde pizza: - tykk bunn - spaghettisaus fra toro, bare halvparten av vannet (da blir den passe tykk) og en liten slump med sukker oppi - strimlet skinke fra Gilde - ost
Lund Skrevet 6. august 2007 #25 Skrevet 6. august 2007 Kjøttdeig,ost,tomater,mais,paprika,sopp og spinat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå