Gå til innhold

Hva er fetaost pa spansk?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta_tradstarter

Lurer pà et par ord til ogsà -

Neglelakkfjerner?

Toalettmappe?

Sminkepung?

Kan noen hjelpe meg blir jeg glad, jeg mà ut à shoppe og sà vet jeg ikke hva jeg skal spor etter... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Prøv http://babelfish.altavista.com/

Der kan du oversette fra engelsk til spansk i hvert fall.

Feta: Queso feta

Neglelakkfjerner: removedor del esmalte del clavo

Men det er ikke alltid babelfish får det til....mye rart som kan komme ut altså. Det fins andre oversettingssider også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: "clavo" betyr ikke "nail" i betydningen "finger nail", men som i betydningen "nail" i metall.

Fingernegler heter uñas på spansk.

Slike oversettelsesprogram kan være morsomme, men ikke særlig pålitelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elfrida
:fnise: "clavo" betyr ikke "nail" i betydningen "finger nail", men som i betydningen "nail" i metall.
Jeg sa jo det, ikke til å stole på det der! :ler: Men for enkeltord kan det være greit.

Lurer på hva de hadde sagt om TS kom på parfymeriet og spurte om lakkfjerner for spiker...

Endret av Elfrida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo det, ikke til å stole på det der! :ler: Men for enkeltord kan det være greit.

Lurer på hva de hadde sagt om TS kom på parfymeriet og spurte om lakkfjerner for spiker...

:fnise: De hadde nok sett ganske himmelfalne ut. Men det er jo endel av sjarmen med å fra på ferie, små, morsomme språkproblemer. Men med hjelp av litt tegnspråk klarer man som regel å gjøre seg forstått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Jeg har sett en del fetaost i butikkene, men helst av den typen man må dele opp selv. Den er merket Feta Queso, men det finnes også i glass i enkelte butikker. Ikke alltid er de merket Feta, men det står Queso Ensalada. (sikkert fordi den er produsert i Spania, og er altså ikke ekte Feta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...