Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noe på nett som jeg trodde var fra en norsk nettside, men når jeg får det i posten viser det seg at det er fra Danmark :( Er det noen som vet hvor man får kjøpt slike strøm-adaptere? Sånne stikk-kontakter eller hva det er. Det man stikker inn i kontakten er tydeligvis ikke det samme i Norge og Danmark :( Den ene var en gave også..så det er veldig kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet
Jeg bestilte noe på nett som jeg trodde var fra en norsk nettside, men når jeg får det i posten viser det seg at det er fra Danmark :( Er det noen som vet hvor man får kjøpt slike strøm-adaptere? Sånne stikk-kontakter eller hva det er. Det man stikker inn i kontakten er tydeligvis ikke det samme i Norge og Danmark :( Den ene var en gave også..så det er veldig kjedelig.

Strømadaptere får du kjøpt på Biltema og Clas Ohlson, elektriske forretninger, etc.

MEN jeg trodde da at Danmark og Norge hadde likt? Svenskene er sær ja, men dansker?

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg tror det er det samme i Danmark, selvom det ser litt annerledes ut. Jeg ville bare prøvd, hvis jeg var deg. :)

Skrevet
Strømadaptere får du kjøpt på Biltema og Clas Ohlson, elektriske forretninger, etc.

MEN jeg trodde da at Danmark og Norge hadde likt? Svenskene er sær ja, men dansker?

Ok..så bra. Får kikke der da :) Ja, det er sært, de er helt ulike, ser helt merkelige ut, helt firkantet nesten :(

Skrevet
Jeg tror det er det samme i Danmark, selvom det ser litt annerledes ut. Jeg ville bare prøvd, hvis jeg var deg. :)

Det går nok ikke..de er helt forskjellige..hadde aldri gått og presset disse inn i norske, de er alt for store.

Gjest Elastica
Skrevet

Ok, da er det nok best å styre unna. :)

Skrevet
Ok, da er det nok best å styre unna. :)

Yess :fnise:

Skrevet (endret)

😉

Endret av Asti
Skrevet
Var i Danmark i sommer og da passet våre støpsler som er ujordet (ladere, ledninger til dvd-spiller o.l.).

Kan det ha noe med at støpslet ditt er jordet eller ujordet, og kontakten er det motsatte?

Å skifte støpsel går også an, skulle jeg tro.

Hadde sjekket det med noen som har peiling. :o)

Ja..jeg vet liksom ikke..vet bare at den ikke passer i stikk-kontakten her. Det var her jeg kjøpte den

http://www.gadgets.no/?cPath=37

(kule-lampe), de har den ikke lengre ser det ut som, men det var på denne siden. Synes det var dumt at jeg ikke fikk med meg at de får varer fra Danmark, for da hadde jeg ikke bestilt :(

Gjest Blondie65
Skrevet
Ja..jeg vet liksom ikke..vet bare at den ikke passer i stikk-kontakten her. Det var her jeg kjøpte den

http://www.gadgets.no/?cPath=37

(kule-lampe), de har den ikke lengre ser det ut som, men det var på denne siden. Synes det var dumt at jeg ikke fikk med meg at de får varer fra Danmark, for da hadde jeg ikke bestilt :(

Hvorfor hever du ikke kjøpet når varen er ubrukelig? Du har 14 dagers angrerett på internettkjøp vet du.

Skrevet
Hvorfor hever du ikke kjøpet når varen er ubrukelig? Du har 14 dagers angrerett på internettkjøp vet du.

Ja, kanskje det kan være en løsning :) Takk.

Skrevet

Visst det er bare støpselet som er anderledes, er det jo bare å kutte kabelen av og kjøpe et norskt å bytte det i. Tar jo bare noen minutter å skru på et nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...