miss vims Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Når jeg er stresset eller går og grubler på noe så strammer kjevepartiet seg og jeg merker at jeg ubevisst presser tungen opp i ganen. Noen som har tips til å løse opp spenningene når dette forekommer?
Gjest Gjest_blabla_* Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Når jeg er stresset eller går og grubler på noe så strammer kjevepartiet seg og jeg merker at jeg ubevisst presser tungen opp i ganen. Noen som har tips til å løse opp spenningene når dette forekommer? mmm gjør det samme selv, merker jeg også kan våkne opp med "låst" kjeve. Har hørt at et triks er å saakte åpne kjeve/munn samtidig som du holder tungen mot ganen til den slipper, men synes ikke det funker helt. Pleier bevege kjeven rundt og rundt til og "riste løs". Hjelper litt..
Gjest Jordbær Matilde Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Jeg har akkurat samme problem. Var hos en massør en gang som viste meg hvordan jeg selv kunne trykke på noen triggerpunkter langs ved kjevepartiet. Det gjør fryktelig vondt, men etterpå blir jeg så lett i hele kjevepartiet og slapper av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå