Gå til innhold

--


Gjest Gjesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff så trist :klem::tristbla:

Først og fremst håper jeg at det går bra med morfaren din. I neste omgang håper jeg at iallefall din mor kan være tilstede, og at bryllupsdagen blir så fin som mulig, forholdene tatt i betraktning.

Pust dypt inn og fortsett med forberedelsene til du vet hva som kommer til å skje.

Krysser fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill - utlogga nå :-)

:tristbla: Så trist og ubeleilig :klem:

Hva sier moren din om situasjonen?

Er det ingen mulighet for at moren din kan være med i selve vielsen, dra tilbake til sykehuset, for så å komme tilbake for å være med på festen?!

Om det ikke er langt mellom sykehuset og festlokalet da.

Ta deg en kald dusj og få ned "gråtehevelsene" i ansiktet ditt!

Gjør som Flica skriver: pust dypt inn og avvent med å tenke det værste (lett for meg å si, jeg vet) til du vet mere.

Nå syns jeg virkelig veldig synd på deg altså :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist! :tristbla:

Jeg krysser fingrene for at morfaren din blir såpass bra at moren din kan delta i bryllupet ditt uten å være redd for ham og uten å ha dårlig samvittighet. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff.. så utrolig trist! :tristbla:

Vi får for all del håpe at d går såpass bra at din mor får blitt med og at du får gjennomført den store dagen du har ventet på og planlagt så lenge! Også bare 1 dag før også da! Grøss og gru..

Lykke til, d skal nok gå så fint.. Du må holde oss oppdatert da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Snart medlem*

Du kan ikke avlyse fordi din mor vil sitte på sykeleiet. Kostnadene til bryllupet må du nok betale uansett i tillegg. Og hva med gjestene? Mange har gjerne kommet langveisfra.

Man kan fint gifte seg selv om ens mor ikke er tilstede - å avlyse dagen før kommer bare til å skape praktiske og høflighetsproblemer.

Endret av m@msen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomat Mina

Føler med deg :klem:

Du har nok tusen tanker i hodet ditt nå, men avlyse må du ikke finne på å gjøre.

Du tenker nok litt urealistisk nå, men det beste er om din mor sitter hos sin far når han kanskje ligger for døden!

Før du bestemmer deg for hva du skal gjøre så bør du avvente enda litt til for å høre hva din mor ønsker og hva legene mener om din morfars tilstand!

Lykke til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt uenig med dere andre. Jeg ser helt klart dilemmaet ift hvor moren bør være, men å si at det er en selvfølge at hun skal være hos faren sin - som er bevistløs, i steden for i sin datters bryllup, det er jeg ikke enig i.

Jeg vil tro at datterens bryllup er en stor og viktig dag som moren har gledet seg masse til, og siden faren kanskje ikke en gang merker om hun er der eller ikke, så kan man kanskje finne en annen som kan sitte sammen med han?

:klem:

tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Thea_*
Jeg er litt uenig med dere andre. Jeg ser helt klart dilemmaet ift hvor moren bør være, men å si at det er en selvfølge at hun skal være hos faren sin - som er bevistløs, i steden for i sin datters bryllup, det er jeg ikke enig i.

Jeg vil tro at datterens bryllup er en stor og viktig dag som moren har gledet seg masse til, og siden faren kanskje ikke en gang merker om hun er der eller ikke, så kan man kanskje finne en annen som kan sitte sammen med han?

:klem:

tingeling

Det mener jeg også tingeling.

En hjerneblødning må ikke bety døden med engang!

Sier som Tomat Mina at dem bør høre hva legene sier om tilstanden!

Håper dette ordner seg på best mulig måte VeronicaMars :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok tusen tanker i hodet ditt nå, men avlyse må du ikke finne på å gjøre.

Helt enig, synes ikke du skal avlyse. Blir trist om moren din ikke får vært med, men jeg synes det er verre å avlyse hele "sulamitten" og alt det innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som "helt klart er viktigere" tror jeg er det moren selv vurderer det til. Dersom hun synes bryllupet er viktigst, kommer hun og lar noen andre sitte med ham. Som noen andre skrev, det er ikke sikkert det betyr døden.

Mitt råd er å la moren din vurdere hvor hun er, og gjennomføre bryllupet med eller uten.

Lykke til!

Endret av Mette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig synd at noe slikt hender rett før bryllupet, og jeg forstår bruden godt.

Men moren må gjøre det hun føler er rett for seg, uavhengig av hva alle andre måtte mene. Ønsker hun å sitte hos sin far, må dette respekteres. Og ønsker hun å være hos datteren, må dette også respekteres. For det er egentlig moren som har fått et dilemma her, for det er hun som må foreta et valg.

Uansett så ønsker jeg dere lykke til, og håper dagen blir flott med eller uten brudens mor.

Endret av *Mina*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat slettet. Mette Forumansvarlig

Dårlig gjort å trekke ut akkurat det med "ikke sikkert det betyr døden" ;)

Jeg er langt fra bridezilla - jeg mener bare at MOREN må få bestemme hvor hun skal være. Og det er ikke sikkert at han dør. Men Veronica dør sikkert ikke heller av å ikke ha henne der. Må bli morens valg, ikke vi som skal diktere hva som "helt klart er viktigst".

Endret av Mette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er vel rystet, hadde jeg vært, og kanskje ikke tnekr heøt rett frem slik som uteforstående folk her kanskje gjør. Ikke lett å tenke rasjonelt alltid når slike ting skjer....

Klem til deg og håper alt går bra med alle :klem::klem:

Endret av Mette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på dette siden jeg skrev mitt innlegg, og mine tanker går til moren til bruden. Det er hennes far som er syk, og selv om bruden ikke har et godt forhold til morfaren burde hun vise litt mer forståelse for at det tross alt er morens far som ligger syk.

Det må være forferdelig for moren å være i den situsjonen hun er i, der faren trekker på ene siden og datteren trekker på andre siden. Hadde dette vært min mor, ville jeg gladelig prøvd å gjøre dette mye lettere for henne. Jeg ville sagt at jeg forsto at hun ville være hos faren sin, og selv om bryllupet vårt hadde vært viktig for henne, ville jeg forstått at det hadde vært viktigere for henne å være der for faren sin.

Men samtidig forstår jeg bruden godt, for hun vil jo ha moren sin på sin store dag. Men nå når noe slikt som dette har hendt, og det ikke bare er til å avlyse, ville ejg prøvd å gjøre det beste for alle og spesielt for mor som holder på å miste sin far. Jeg selv hadde aldri tilgitt meg selv om jeg "tvang" min mor til å være i bryllupet mitt, go faren hennes døde i løpet av den dagen. Eller jeg hadde rett og slett ikke hatt samvittighet til å prøve å overtale min mor til å være der for meg, for jeg tror ikke min mor ville hatt det godt i bryllupet. Tankene vil nok være hos faren, og da er hun jo bare der fysik men ikke psykisk.

Vanskelig er det uansett, men jeg håper dere klarer å gjøre valget til din mor litt lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...