*Enigma* Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg skal på minicruise med DFDS til København i august og lurer på hva vi skal gjøre der. Vi skal IKKE på erotisk museum, der har jeg vært, og det var sånn passe, i tillegg til at jeg ikke har lyst til å gå dit med følget mitt. Har også vært på Ripley's tidligere uten å bli voldsomt imponert. Tivoli blir litt for kort med 8 timer synes jeg. Har forsøkt det før og endte bare opp med å stå i kø... Noen andre forslag til hva vi kan gjøre? Har egentlig gjort de typiske turisttingene med havfruen og sånn også tidligere. Noe usikker på om mitt kjære følge gidder å shoppe med meg i 8 timer ettersom han ikke er en kjæreste
Birgitte Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Finn en brun pub, lån raflebeger og prøv om nabobordet kan forkare dere reglene. Vi satt og raflet i København en hel helg, med øl og bitter som følgesvenner.
Ekorn Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Jeg klarer fint å shoppe i 8 timer i København jeg da... Og heldigvis har jeg en samboer som er minst like glad i å shoppe som det jeg er :D Med noen spisepauser ilagt går tiden fort synes jeg. Altfor fort!! En gang var det bare såvidt vi rakk båten tilbake. Måtte hive oss i en taxi og be han råkjøre så vi rakk fergen...
*Enigma* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 Jeg klarer fint å shoppe i 8 timer i København jeg da... Og heldigvis har jeg en samboer som er minst like glad i å shoppe som det jeg er :D Med noen spisepauser ilagt går tiden fort synes jeg. Altfor fort!! En gang var det bare såvidt vi rakk båten tilbake. Måtte hive oss i en taxi og be han råkjøre så vi rakk fergen... Jau, nå ser vel ikke akkurat jeg på det som et problem å shoppe i 8 timer heller sånn strengt tatt bortsett fra at økonomien ikke ville vært særlig glad for det, men det er ikke bare jeg som skal taes hensyn til, og jeg sa at jeg tror ikke følget mitt gidder å bli med meg på en 8 timers handletur. Ikke er det spesielt hensynsfult og ålreit å gjøre heller når man ber med seg en kompis på tur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå