Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stor vits i å returnere. Mac sitt mailprogram sender e-posten i retur slik at det ser ut som om den ble sendt til en ugyldig adresse. Vet stort sett hva jeg gjør når jeg bruker mac, ser du!

:) - om den forfalsker slik at det ser ut som en bounce så er det jo greit. En bounce kan jo være bedre enn ikke noe svar i det hele tatt. Men, det er ikke alle epost-klienter som gjør dette og heller ikke alle brukere som forstår begrepet, så jeg tror ikke det bør være et generelt råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stor vits i å returnere. Mac sitt mailprogram sender e-posten i retur slik at det ser ut som om den ble sendt til en ugyldig adresse. Vet stort sett hva jeg gjør når jeg bruker mac, ser du!

For det første tar du fiel. For det andre: Du ba TS om å returnere, har TS sagt at hun hadde Mac? Nei, altså hadde du ikke tatt høyde for Onkel Skrues faktisk sannhet om at du ved å sende svar faktisk viser at adressen din er gyldig... Dumt å sende svar, enten det er fra Mac eller PC :ler:

Skrevet

Jeg synes du skal gi dem masse penger! Tenk så mye du får tilbake!!! Jeg har vært skeptisk tidligere når jeg har fått sånne mailer, men når jeg fikk den tyvende mailen med løfte om mye penger for ikkeno jobbing så skjønte jeg endelig at det var altfor mye penger som sirkulerte rundt omkring som ikke var mine, så jeg stilte kontoen min tilgjengelig for dem og nå venter jeg bare på at de skal fylle den opp etter at de tømte den førsT!!!! :):)

Skrevet

Det er svindleri ja. Jeg hadde hvertfall ikke svart. Jeg hadde kastet den, eller sendt mail videre til venner , som skulle videresende, at man ikke skulle åpne den mailen. Eller politiet, men trur ikke de har tid til å fakke dem akkurat..

Skrevet
Det er svindleri ja. Jeg hadde hvertfall ikke svart. Jeg hadde kastet den, eller sendt mail videre til venner , som skulle videresende, at man ikke skulle åpne den mailen. Eller politiet, men trur ikke de har tid til å fakke dem akkurat..

Aj, ikke gjør dette da.. Man får nok spam allerede.

Skrevet

Urk...jeg forstår ikke folk som absolutt må åpne mail fra fremmede..som også lukter spam på alng avstand.

Er det rart virus spres som ild i tørt gress...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...