Ninen Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg får alltid så ufattelig vondt i hendene når jeg har dem i kaldt vann, for eksempel når jeg skyller salat. (Da er dørslag en nyttig ting...) Uansett, det jeg lurte på er om det bare er jeg som får vondt i hendene når de er i kaldt vann eller om det er slik for andre også. Det går over når jeg får varmet dem igjen.
Gjest Fjellsippa Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Du er ikke alene. Jeg har akkurat samme problem. Jeg klarer aldri å ha hendene i kaldt vann. Da verker det først i hendene, og så sprer det seg oppover armene. Det er helt grusomt.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Jeg får også det, men da skal vannet være rimelig kaldt da..
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Ja, merker det når jeg skylder frukt og grønsaker. Klarer ikke skylde i altfor kaldt vann.
Ninen Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Da er det ikke bare meg, da Regner ikke med at dere har noen råd. Det er vel bare å unngå kaldt vann... Jeg skyller alltid grønnsaker og slikt i dørslag - eller i halvvarmt vann hvis dørslag ikke er å oppdrive. Eller mannen kommer til unnsetning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå