sweetdana Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Vet det sikkert har vært utallige tråder om dette før, men jeg prøver nå likevel. Var plaget med kviser da jeg begynte med Diane. Nå er kvisene borte, det vil si de kommer jo med jevne mellomrom på haka og litt her og der, men ikke noe plagsomt. Begynner derfor å lure på om jeg bør slutte på Diane, men er redd for at kvisene kommer tilbake. men på den annen side kan det jo hende at kvisene skyldtes tenåringslivet og at de ikke vil komme tilbake uansett.. Hmm.. vanskelig dilemma! Noen som har erfaringer med kviser når de sluttet på Diane? Kom de tilbake med samme kraft, eller var det greit å slutte? (vet dette er veldig individuelt, men vil bare høre)
Eliza Doalot Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg fikk ingen spesiell oppblomstring når jeg sluttet. Men jeg fikk det igjen med renter da jeg ble gravid, da...
GoBrookeYoureself Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 jeg slutta med diane for ett år siden, og er ganske plaget med kviser etter jeg slutta. Faktisk er det mere nå enn før jeg begynnte på diane :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå