Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. august 2007 #21 Skrevet 3. august 2007 Det kommer litt an på. Jeg har blant annet en venn som har skjult nummer på fasttelefonen, så jeg filtrerer ikke automatisk skjult nummer vekk. Dersom noen ringer meg på mobilen og de ringer fra et fastnummer jeg ikke kjenner og retningsnummeret tilhører en annen plass i landet enn den jeg bor på, pleier jeg ikke svare. Men jeg sjekker opp nummeret etterpå for sikkerhets skyld. Så langt har det enten vært bedrifter eller privatpersoner jeg ikke kjenner, og da har jeg tydeligvis ikke gått glipp av noe.
venus* Skrevet 3. august 2007 #22 Skrevet 3. august 2007 Telefonselgere ringer ikke fra skjult numre lenger. Jeg tar alltid telefonen når noen ringer.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #23 Skrevet 3. august 2007 Siden faren min jobber i politiet og kun har mobil gjennom dem, så svarer jeg alltid når det ringer skjult nummer, da det skjules automatisk. Synes det bare er håpløst med folk som ikke svarer på skjult nummer. Og hvis det er en selger: hvor vanskelig er det å bare legge på? Ringer de opp igjen med en gang vet du jo hvem det er..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå