MzS Skrevet 24. mai 2008 #4401 Skrevet 24. mai 2008 Man trenger alltid en MT Nei da, ikke hvis poden får fnatt av å bli båret på
monja Skrevet 24. mai 2008 #4402 Skrevet 24. mai 2008 Nei da, ikke hvis poden får fnatt av å bli båret på Sånn var storebror. Hylte når han ble bært, hylte når han måtte sitte på fanget, hylte når jeg prøvde å ha han i senga sammen med meg, hylte når han så pupp. Men så fort han kom i vogna, senga, vippestolen eller på gulvet var han blid som bare det. Raringen min
MzS Skrevet 24. mai 2008 #4403 Skrevet 24. mai 2008 Sånn var storebror. Hylte når han ble bært, hylte når han måtte sitte på fanget, hylte når jeg prøvde å ha han i senga sammen med meg, hylte når han så pupp. Men så fort han kom i vogna, senga, vippestolen eller på gulvet var han blid som bare det. Raringen min Høres veldig kjent ut ja! Jaja, hadde vært verre om det var omvendt da.
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2008 #4404 Skrevet 24. mai 2008 Prøvde en MT i dag, og kommer nok til å investere i en eller annen slik. Fra før av har vi elasrisk sjal, og så har jeg fått låne et vevd et nå som jeg skal prøve litt.
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2008 #4405 Skrevet 24. mai 2008 Murmelmy: Har du sett at det ligger en beco (4th gen) ute for salg på tettinntil nå? Mener å huske at du var på utkikk etter en?
monja Skrevet 24. mai 2008 #4406 Skrevet 24. mai 2008 Han sover enda Da ble det minst tre timer denne duppen og.
monja Skrevet 24. mai 2008 #4407 Skrevet 24. mai 2008 Han aker seg så langt under dyna når han sover. Må løfte på den for å finne han igjen neddi der.
monja Skrevet 24. mai 2008 #4408 Skrevet 24. mai 2008 nå er vi oppe og pupper. han hosta så fælt da han sto opp, men det ga seg heldigvis fort.
Murmelmy Skrevet 24. mai 2008 #4409 Skrevet 24. mai 2008 OI, Kykkeli, den var rimelig!!! Har dritlyst til å kjøpe den, men nå har jeg handlet inn til å sy selv ... Guri...nå svir det i plånboken!
Nicky B Skrevet 24. mai 2008 #4410 Skrevet 24. mai 2008 Jeg så beco 4th gen på tett inntil, nydelig stoff. Akkurat det samme som jeg har på peanutshell slynga mi. Fant denne blog'en her som forklarer ganske godt forskjellen på 4th gen og butterfly beco'en: 4th gen vs. butterfly Murmelmy: Fikk "låne MT'en" i dag. Nydelig håndverk! Mannen ble kjempeimponert også. Du er griseflink! Har ikke fått testet den ut så godt enda da veslegutt er i grinemodus i dag og og frøkna er plaster. (Jeg måtte klippe til en mini MT av en gammel IKEA gardin til frøkna som har løpt rundt med dokka si på magen i hele dag. En fremtidig bærer der ja! ) Imli: Har du prøvd vippestol med vibrering? På "plasterdager" med grinetokter er den stolen det eneste som gir meg litt avlastning her i huset. Da ligger han der og vibrerer samtidig som føneren står på og lager lyd. Da kan han duppe litt. Har nå kjøpt meg en cd som heter "ikke gråt" som er en samling med monotone lyder urolige babyer liker. Satte på den i går, satte veslegutt i vippestolen, skrudde på vibreringen og vips, litt fred og ro. Noe av det snåleste jeg har sett. Ikke gråt- anbefales!!!!
Elle_liten Skrevet 24. mai 2008 #4411 Skrevet 24. mai 2008 Da var vi tilbake fra messe og bytur. Mannen har svimerker på bankkortet... Kom hjem med både Babyhawk og et Loma-sjal... Lillegull ligger og sover i Hawken nå. Må trene litt mer på sjalet, men virker som om d skal bli brukt også. Bakdelen er at jeg nå ikke har noen unnskyldninger for å ikke få gjort noe her hjemme...
Nicky B Skrevet 24. mai 2008 #4412 Skrevet 24. mai 2008 Var det bra på messa? Vi hadde tenkt oss dit vi og, men jeg tør ikke kjøre så langt med veslegutt. To ganger har han nærmest mistet pusten i bilsetet sitt pga at han blir sittende sammenklemt og gulpen kommer over i feil rør.
Elle_liten Skrevet 24. mai 2008 #4413 Skrevet 24. mai 2008 Jeg synes d var ganske bra. Mange stands med fine og morsomme klær. Virket som om d var fine tilbud til de som trenger vogn eller bilstol (kikka ikke så nøye). Gikk litt i kø, for d var jo selvfølgelig mange m barnevogn der og da blir d fort kork når folk stopper opp for å kikke eller skravle. Jeg er fornøyd siden jeg endelig fant noen som kunne vise meg litt ang bæretøy og at jeg fikk prøve m ordentlig veiledning. Det negative var at d kostet 150,- pr. pers bare for å komme inn og 50,- for å parkere langt f***** i vold oppe på et jorde. Er jo en salgsmesse for pokker, ikke en kunstutstilling! Men d pleier jo å være sånn på sånne messer.... Kunne ha brukt enda mere penger, hvis jeg hadde godt bananas hos de som solgte klær, men klarte å holde meg.
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2008 #4414 Skrevet 24. mai 2008 Jeg er en vinglepetter av dimensjoner. Nå driver jeg og ser på taitasi MT i stedet for Manducaen. Er det noen som har noe formening om den vs. Babyhawken?
monja Skrevet 24. mai 2008 #4415 Skrevet 24. mai 2008 Nå er lillemann lagt igjen, men han sover ikke. Det er jo kveld må vite. Da er vi såååå trøtte, men vi sover ikke Han ligger og gulper litt, men det kommer bare blank væske :klø: Og jeg måtte tømme 3 bokser med melk i vasken. De hadde "gått ut på dato" og jeg må ha boksene til å ha mer pumpemelk i.
monja Skrevet 24. mai 2008 #4416 Skrevet 24. mai 2008 Jeg klarer virkelig ikke å kose meg hjemme alene....
MzS Skrevet 24. mai 2008 #4417 Skrevet 24. mai 2008 Jeg klarer virkelig ikke å kose meg hjemme alene.... Sånn har jeg også blitt etter at jeg ble mamma, Monja. Likte det forsåvidt før, men nå når man har ansvaret for en liten en her i tillegg så er det ikke så moro nei. Lillegutt her drev også og gulpet blank væske her for noen dager siden! Skjønte ingenting jeg heller, men det gikk jo over. Varte et par dager. Vet ikke hva det er jeg?
monja Skrevet 24. mai 2008 #4418 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Sånn har jeg også blitt etter at jeg ble mamma, Monja. Likte det forsåvidt før, men nå når man har ansvaret for en liten en her i tillegg så er det ikke så moro nei. Lillegutt her drev også og gulpet blank væske her for noen dager siden! Skjønte ingenting jeg heller, men det gikk jo over. Varte et par dager. Vet ikke hva det er jeg? Jeg og likte det før, men ikke mens smurfen var baby. Nå er han så stor at med han er det OK å være hjemme alene med. Men jammen ble det ikke bare kjipt med lillebror. Jeg synes og det er guffent siden han har denne hosten. Han hosta jo så han var helt utslitt da han våkna fra den siste duppen sin. Dakar liten.... Endret 24. mai 2008 av monja
monja Skrevet 24. mai 2008 #4419 Skrevet 24. mai 2008 Nå har han sovnet igjen. Det som skulle til var at jeg begynte å bråke litt på kjøkkenet
pondusa Skrevet 24. mai 2008 #4420 Skrevet 24. mai 2008 Der sover alle barna. Vi har vært på kaffebesøk hos naboen i et par timer. Ungene lekte ute og inne, og vi voksen drakk kaffe og skravlet. Koselig. Lillebror har sittet masse i sjalet i dag, ser ut til at han liker det veldig godt. Vi prøvde ut liggende stilling og froskestilling på magen. Han sov like godt i begge to, og så er det jo så deilig å bære han da. Nå skal jeg lage meg en god kopp te, litt mat og bare slappe av i godstolen. Må vel av gammel vane se Grand Prix også. Jeg er vel litt snål, men jeg trives godt i mitt eget selskap. Har blitt så vant til å ha annenhver mnd alene, at jeg trenger litt "helt-alene" tid på kveldene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå