Catus Skrevet 21. september 2007 #401 Del Skrevet 21. september 2007 Så utrolig leit å lese, Mocca! Men det er likevel godt å se at du er postitiv og at det hele ikke ble en like skremmende opplevelse som du fryktet. Det beroliger meg også, som ikke har nått 12 uker enda. Trygt å tenke på at det ikke er noe å være redd for, selv om det selvsagt ikke er en situasjon man ønsker seg inn i. Tenker på deg, Mocca! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. september 2007 #402 Del Skrevet 21. september 2007 Oppi alt dette triste må jeg likevel fortelle en gladnyhet. Jeg var på UL igjen på onsdag, og jeg fikk se en levende og prefekt liten tass med både armer og bein. H*n lå og sprellet skikkelig inni der. Det var fantastisk og veldig spesielt å se! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 21. september 2007 #403 Del Skrevet 21. september 2007 Så utrolig leit å lese, Mocca! Men det er likevel godt å se at du er postitiv og at det hele ikke ble en like skremmende opplevelse som du fryktet. Det beroliger meg også, som ikke har nått 12 uker enda. Trygt å tenke på at det ikke er noe å være redd for, selv om det selvsagt ikke er en situasjon man ønsker seg inn i. Tenker på deg, Mocca! Det er ikke noe farlig! Den eneste negative følelsen jeg sitter igjen med er at jeg føler meg rett og slett lurt! Grundig lurt! Og det av min egen kropp.. :gråte: Jeg krysser fingre for at spiren inni deg fortsetter å hamrer og slår i minst 90år til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 21. september 2007 #404 Del Skrevet 21. september 2007 Dette var trist å høre, Mocca! Skjønner godt at du føler deg lurt av kroppen din. Finner ikke ord for hva man skal si. Tenker masse på deg og håper du hopper inn i ny terminklubb snart!!! Stikk gjerne innom her i ny og ne hvis du orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 21. september 2007 #405 Del Skrevet 21. september 2007 Stooor klem til ~Mocca~ Kjempetrist at det skulle ende sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 21. september 2007 #406 Del Skrevet 21. september 2007 Dette var trist å høre, Mocca! Skjønner godt at du føler deg lurt av kroppen din. Finner ikke ord for hva man skal si. Tenker masse på deg og håper du hopper inn i ny terminklubb snart!!! Stikk gjerne innom her i ny og ne hvis du orker. Nei, dere er ikke kvitt meg enda.. Jeg "abonnerer jo på tråden, så jeg stikker nok innom! Jeg krysser fingre for at det klaffer på første PP denne gangen også, men gudene vet når min første PP er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. september 2007 #407 Del Skrevet 21. september 2007 Å, så trist! Ille at det skulle ende sånn, men det var i alle fall bra at du følte deg godt tatt vare på på sykehuset når det først skjedde. Krysser fingrene for at du snart har en ny spire på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 21. september 2007 #408 Del Skrevet 21. september 2007 Å, så trist! Ille at det skulle ende sånn, men det var i alle fall bra at du følte deg godt tatt vare på på sykehuset når det først skjedde. Krysser fingrene for at du snart har en ny spire på plass. Jeg føler jeg ikke kan klage, for vi fikk jo det til på 1PP sist, så håper at det er like lett nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. september 2007 #409 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg føler jeg ikke kan klage, for vi fikk jo det til på 1PP sist, så håper at det er like lett nå! Krysser fingrene for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 22. september 2007 #410 Del Skrevet 22. september 2007 Krysser fingrene for det Og jeg krysser beina.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. september 2007 #411 Del Skrevet 22. september 2007 Og jeg krysser beina.. hehe, nei det må du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 22. september 2007 #412 Del Skrevet 22. september 2007 hehe, nei det må du ikke De er krysset i to uker, så så får vi kjøre på igjen! Men de sier jo at man bør få mensen igjen før man prøver, men er det krise om jeg blir gravid før mensen kommer?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. september 2007 #413 Del Skrevet 22. september 2007 De er krysset i to uker, så så får vi kjøre på igjen! Men de sier jo at man bør få mensen igjen før man prøver, men er det krise om jeg blir gravid før mensen kommer?. Tror ikke det er krise. Er vel mest for at man skal være sikker på at alt fungerer igjen. Jeg har ei venninne som etter en abort (frivillig så jeg vet ikke om det blir det samme) ikke fikk igjen mensen på over to måneder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 22. september 2007 #414 Del Skrevet 22. september 2007 Jaja, jeg gidder ikke bruke prevansjon, så får vi se hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. september 2007 #415 Del Skrevet 23. september 2007 Hm. Jeg må få sagt fra på jobben at jeg er gravid. Snart kommer det arb. oppgaver jeg ikke kan være med på. Jobber på en mannsdominert arbeidsplass, så graviditeter er ikke akkurat det vi driver å snakker mest om på jobb. Bare lurer litt på hvordan dere sa det jeg? Bare ba om å få snakke med sjefen og sa "jeg er gravid" og ferdig med det? Trenger litt motivasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. september 2007 #416 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg informerte sjefen pr. mail siden jeg ble sykemeldt og ikke dro på jobb før lenge etterpå. Kollegaene mine informerte jeg på et fellesmøte før det startet. Jeg sa bare "Dere lurer sikkert på hvorfor jeg har vært sykemeldt i det siste. Og det er fordi T. og jeg skal bli foreldre". Alle ble glade og gratulerte masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 23. september 2007 #417 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg er lærer, og overtok en klasse i fjor for ei som er i svangerskapsperm. Så jeg spurte sjefen om når hun i perm kommer tilbake, for jeg trenger noen som kan ta klassen fra februar... Hun bare lo og synes det var morsomt. Jeg informerte teamet mitt på et møte, og resten har jeg ikke sagt noe til. Det er forresten ei til på jobb hos meg som er gravid, hun har termin i slutten av mars. Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. september 2007 #418 Del Skrevet 23. september 2007 På jobben min er det sjefen min og teamlederen min som vet det. Ellers går det rykter i øst og vest fordi jeg har lagt på meg :dåne: Jeg som har gått ned to kilo de siste ukene *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. september 2007 #419 Del Skrevet 23. september 2007 Her har magen virkelig skutt frem de siste ukene... Kjenner at livmoren går halvveis opp til navlen, og mon tro om jeg ikke skimter en svak strek der livmoren går også... Håper egentlig ikke det, for jeg synes ikke sånn gravidstrek er noe fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella domina Skrevet 24. september 2007 #420 Del Skrevet 24. september 2007 Hm. Jeg må få sagt fra på jobben at jeg er gravid. Snart kommer det arb. oppgaver jeg ikke kan være med på. Jobber på en mannsdominert arbeidsplass, så graviditeter er ikke akkurat det vi driver å snakker mest om på jobb. Bare lurer litt på hvordan dere sa det jeg? Bare ba om å få snakke med sjefen og sa "jeg er gravid" og ferdig med det? Trenger litt motivasjon... Det er ikke så mange andre måter å si det på, og jeg har lett etter muligheter . Så jeg endte med å be om et møte med sjefen, og bare starte med å si at jeg er gravid, skal ha permisjon fra da og da - har slik og slik kontroll på arbeidsoppgavene frem til det, trenger hjelp til slik og sånn. Sjefen gratulerte veldig, som resten av ledergruppa gjorde da de fikk vite det. Jeg har bedt om at resten av jobb ikke blir fortalt. Litt fordi jeg syns det er gøy at de kan spekulere litt (jeg har lagt på meg, men ikke noe særlig på magen), litt fordi jeg ikke vil være "den gravide" lenger enn nødvendig, men mest fordi jeg har en del store prosjekter på gang som jeg er redd ville blitt forstyrret om de jeg jobber med visste. Så jeg holder det "hemmelig" på jobb så lenge som mulig. Har ikke hatt kvalme, og er snart 17 uker på vei, og TROR ingen andre vet noe enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå