Grace Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #8001 Del Skrevet 15. februar 2009 Oppdatering herfra; Sambo- uten jobb pga konkurs. Dagpengesøknad sendt, venter på svar. Meg- Perm over, har feriedager akkurat nå, får ikke jobbe nattskift så må lete etter ny midlertidig jobb fra mars-august. LilleM - Uten bhg plass og lykkelig uviten om hvilket kaos vi er i.. Oppsummering; Life suck & I`m broke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. februar 2009 #8002 Del Skrevet 16. februar 2009 Ikke så helt ulik situasjonen her, Grace... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. februar 2009 #8003 Del Skrevet 16. februar 2009 Så kjedelig, Grace. Håper det løser seg for dere snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 16. februar 2009 #8004 Del Skrevet 16. februar 2009 Grace: Ikke så hurra meg rundt her heller. Jeg har nå fått vite at jeg mest sannsynlig ikke har noen jobb å komme tilbake til når permisjonen ender. Det er nedbemenning og min jobb henger i en tynn, tynn tråd. Sjefen min anbefalte varmt å søke andre jobber... Juhu! On a different note er det en glad dag i dag- veslegutt knakk "drikke av tutekopp" koden i dag tidlig! Og det syns han var så stas at han har bøttet innpå med vann! Ellers så tann nummer to dagens lys på valentines day. Hvor er forresten Murmel og Monja? Ser de på FB, men her har de ikke vært innom på leeeeeeeeeenge. De må da vite at de har meldeplikt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 16. februar 2009 #8005 Del Skrevet 16. februar 2009 Så kjipern Grace - ikke morsom situasjon det nei... Her har heller ikke jeg noe å gå tilbake til etter endt perm, men nå er det slik at vi skal flytte også, så da venter jeg litt med å søke jobber dit vi skal - litt tidlig å starte nå, siden jeg ikke kan tiltre noen stilling før i august... eller jeg har sendt noen søknader da Endelig Nicky B - tutkopp drikking er stort når man har knekt koden... Og så enkelt da og bare kunne servere vann - her liker lillegutt best tåteflasken, etter å ha vært på tutkopp en lang periode - vet hva han vil visst Er forresten 10 mnd`rs dagen til lillegutt idag. Og vi har vært på kontroll, imponerte visst HS med alt han kan, og han er jo som en solstråle hver gang også. Fakta: 80 cm lang - 48,7 rundt hodet - 11.150 kg Med andre ord - grei størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. februar 2009 #8006 Del Skrevet 16. februar 2009 Åh, jeg håper det løser seg for dere, Grace! Sånt rot er tungt å ha hengende over seg... Her er lillemann fremdeles forkjølet, han hoster og snørrer, men han er mye bedre. Satser på at i dag er siste sykedag, og i morgen er han tilbake i bhg igjen. Han går som bare det nå, i går talte jeg 25 skritt på egen hånd. Han kommer seg ikke opp på beina uten å ha noe å holde seg i, men han slipper seg og går rett ut i rommet. Litt knall og fall har det blitt, men forbausende lite skriking. Flinkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 18. februar 2009 #8007 Del Skrevet 18. februar 2009 oooooæææææ, lillegutt har funnet ut av lysbryterne... så nå blir lyset i stua slått av hele tiden trodde ikke slikt var vanlig så tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. februar 2009 #8008 Del Skrevet 18. februar 2009 Min skrur av og på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen, og bytter vaskeprogram når vaskemaskinen er i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 19. februar 2009 #8009 Del Skrevet 19. februar 2009 Rekker de opp til det da?? vi har vært på 10.mnd kontroll og var 8460 g og 75 cm. Lang og slank, goingen min. Ellers så smilte han og var fornøyd og viste helsesøster mange flotte triks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. februar 2009 #8010 Del Skrevet 19. februar 2009 Live synes også det er moro med lysbrytere, men hun når ikke opp til dem, så pappaen må hjelpe til med å løfte henne opp så hun får slått av lyset PC'er synes hun er stor stas å slå av og på da. Skulle bestille sydentur da vi var hos foreldrene mine, og midt under bestillingen så ble skjermen svart Lettere oppgitt mamma som måtte begynne helt på nytt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 19. februar 2009 #8011 Del Skrevet 19. februar 2009 Så morsomt å lese om alle de små som har kommet så langt i utviklingen Idag vinket lillegutt for første gang uten oppfordring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 19. februar 2009 #8012 Del Skrevet 19. februar 2009 PS: jeg ble 30 år i dag jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 19. februar 2009 #8013 Del Skrevet 19. februar 2009 PS: jeg ble 30 år i dag jeg... Gratulerer så mye med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ea- Skrevet 19. februar 2009 #8014 Del Skrevet 19. februar 2009 PS: jeg ble 30 år i dag jeg... Gratulerer med dagen!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. februar 2009 #8015 Del Skrevet 19. februar 2009 Åh, jeg fikk helt vondt i magen av signaturen din jeg Capri... Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 19. februar 2009 #8016 Del Skrevet 19. februar 2009 Åh, jeg fikk helt vondt i magen av signaturen din jeg Capri... Går det bra med deg? Går sånn 'helt greit', føler meg egentlig bare helt tom.. Har ikke gått helt opp for meg enda egentlig. Har liksom isolert meg litt hjemme denne uka...bare kost med lille solstråla mi. Merka ingenting før det helt plutselig begynte å blø på lørdag. Men da var det bare litt. Fortsatte med bare litt blod utover søndagen og. Og så tok det seg opp sent på kvelden. Natt til mandag kom mesteparten ut... Var på UL på tirsdag og fikk bekreftet at alt er over for denne gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 19. februar 2009 #8017 Del Skrevet 19. februar 2009 Å, Capri..Nå ble jeg lei meg på dine på vegne. Usja meg. Har ingen magiske ord som får det til å bli bra Gir deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 19. februar 2009 #8018 Del Skrevet 19. februar 2009 Gratulerer så mye med dagen, Lara!!! Håper du har hatt en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. februar 2009 #8019 Del Skrevet 20. februar 2009 Så trist å høre, Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzS Skrevet 21. februar 2009 #8020 Del Skrevet 21. februar 2009 Å, Capri... Kjempeklem og masse medfølende tanker Ta ekstra godt vare på deg selv framover nå da... Så skal du se at det sitter en ny spire der igjen snart! Og kos masse med den nydelige jenta di - som jo har bursdag om noen få dager! Tenk at gullungene våre har sin første bursdag snart! Det er helt sprøtt hvor fort den tiden har gått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå