Gå til innhold

Toddler pjatt!

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min minste nevø syns det er veldig merkelig det her for tante har baby i magen, men når han løfter opp genseren så er det ingen baby der. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i går - og vi får en gutt! :babygutt:

Veldig gøy siden det bare er jenter fra før i den generasjonen på begge sider. Kjenner jeg gleder meg enda mer nå, og har liksom fått et nytt forhold til den lille i magen. Det er jo sønnen vår som ligger der inne og kaver :) Så sprøtt!

Kjenner fortsatt ikke noe liv (tror jeg) men det var absolutt liv i tassen, sparket og veivet som bare det. Alle ryggvirvler, hjertekammer og lemmer var på plass og så fine ut, så da er jeg strålende fornøyd jeg.

Apropos reaksjoner fra barn: Søsteren min fortalte niesen min på 3 år at tante hadde en baby i magen, mens jeg satt ved siden av. Hun kikket da mistroisk opp på meg og utbrøt: "Har du SPIST en baby????" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Min nevø lurte også på hvordan den var kommet inn i magen. Heldigvis ble han distrahert før jeg trengte å svare. Synes foreldrene hans kan ta den opplæringen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Min nevø lurte også på hvordan den var kommet inn i magen. Heldigvis ble han distrahert før jeg trengte å svare. Synes foreldrene hans kan ta den opplæringen :fnise:

Bare å svare at den kom inn samme veien som den skal ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag våknet jeg med kjempespreng i brystene. Når jeg løftet av meg dyna, trakk det kaldt på brystet. Kjente meg litt fuktig og skrur på nattbordslampa. Da har jeg altså hatt "lekkasje" fra brystene i natt. Ikke mye, men likevel. :hakeslepp::overrasket:

Ante ikke at de var så godt i gang med produksjon?!

Arg! Håper ikke dette blir normen fremover- liten lyst til å begynne med ammeinnlegg før ammingen har startet.

Har noen av dere andre merket noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merka noe enda, men jeg fikk det vel rundt uke 20 med storebror. Det er helt normalt og det kommer stort sett når brystet ligger i klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så smått begynt å merke litt, tror jeg. Men det er ikke sånn at jeg må ha ammeinnlegg eller noe, bare merker at det muligens har kommet litt råmelk fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat slutta å produsere melk, så det bli nok ikke lenge før jeg er igang igjen. Da er det bare å finne fram tisselaken og håndklær for å ha i senga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker heller ikke noe enda. Heldigvis. ;)

Jeg trodde forresten at jeg skulle på ultralyd den 16.november, men det skal jeg visst ikke. For jeg fikk en ny innkalling i posten for kun et par dager siden, og da stod det 19.november.

På den første innkallingen stod ikke ordet ultralyd nevnt, så jeg burde kanskje skjønt at det ikke var det jeg skulle. Det stod bare at jeg skulle på poliklinisk undersøkelse/behandling på fødepoliklinikken. Visste ikke jeg måtte innom sykehuset to ganger på så kort tid..

Noen som vet hva som foregår på den undersøkelsen? *grønn på dette*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker heller ikke noe enda. Heldigvis. ;)

Jeg trodde forresten at jeg skulle på ultralyd den 16.november, men det skal jeg visst ikke. For jeg fikk en ny innkalling i posten for kun et par dager siden, og da stod det 19.november.

På den første innkallingen stod ikke ordet ultralyd nevnt, så jeg burde kanskje skjønt at det ikke var det jeg skulle. Det stod bare at jeg skulle på poliklinisk undersøkelse/behandling på fødepoliklinikken. Visste ikke jeg måtte innom sykehuset to ganger på så kort tid..

Noen som vet hva som foregår på den undersøkelsen? *grønn på dette*

Sånn undersøkelse har jeg aldri hørt om. Kan du ikke ringe og spørre da? Merker jo at jeg ble litt nysgjerrig jeg og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, så rart.. Kanskje det har noe å gjøre med det forskningsprosjektet jeg er med på? Det var snakk om at jeg skulle ha en tilleggsundersøkelse som gynekologen kalte doppler, men jeg forsto det som at det skulle skje samtidig med UL'en.

Nå ble jeg også fryktelig nysgjerrig! Må visst ringe sykehuset for å høre, tror jeg. Men det får jeg ikke gjort før mandag. Har ikke med meg innkallingen med telefonnummer og navn på jobben i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...