LaraCroft Skrevet 24. september 2007 #421 Del Skrevet 24. september 2007 Til Mocca - Kjempeleit å lese om det du har måttet gjennom. Vet akkurat hvordan du har det, da jeg selv var gjennom det samme for noen år siden. Snakke om det var det som hjalp meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. september 2007 Forfatter #422 Del Skrevet 24. september 2007 Ser på terminalisten at vi er 23 stykker, det er mange... Får håpe vi ikke får flere frafall nå.. Men er jo gøy at vi er endel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 24. september 2007 #423 Del Skrevet 24. september 2007 Ser på terminalisten at vi er 23 stykker, det er mange... Får håpe vi ikke får flere frafall nå.. Det håper ikke jeg heller. Krysser det jeg har for at det går bra med oss alle! Men jeg klarer ikke å kvitte meg med tanken på at det kan være noe galt her. Har ingen tegn på at så skulle være tilfelle, men MA trenger ikke alltid gi symptomer. Heldigvis har jeg time til privat UL neste mandag, men du verden som jeg gruer meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 24. september 2007 #424 Del Skrevet 24. september 2007 Til Mocca - Kjempeleit å lese om det du har måttet gjennom. Vet akkurat hvordan du har det, da jeg selv var gjennom det samme for noen år siden. Snakke om det var det som hjalp meg... Tusen takk skal du ha! Har du fått noen barn i mellomtiden, sluttet å prøve eller ikke fått det til? Jeg har fått snakket masse om det. Men nå begynner jeg å kjenne at jeg orker ikke å snakke om det, vil heller gå videre. Ja, jeg vet at det bare er noen dager siden, men føler meg klar.. Begynte å blø masse i går, men heldigvis så var det ikke noe farlig! Nå vil jeg bare ha en ny spire og glede meg på nytt. -jeg er innom her å leser, selv om jeg ikke er medlem lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. september 2007 #425 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, ja, enda en arbeidsdag over... Hadde tenkt å fortelle om graviditeten i dag, men formannen hadde fri i dag... Får prøve å få tak i ham i morra i stedet. Så er planen klar Med min "diagnose" får jeg nok en heller slapp vinter på jobb! Så vi får se hvordan det går... Hvordan går det med dere andre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 26. september 2007 #426 Del Skrevet 26. september 2007 Tusen takk skal du ha! Har du fått noen barn i mellomtiden, sluttet å prøve eller ikke fått det til? Jeg har fått snakket masse om det. Men nå begynner jeg å kjenne at jeg orker ikke å snakke om det, vil heller gå videre. Ja, jeg vet at det bare er noen dager siden, men føler meg klar.. Begynte å blø masse i går, men heldigvis så var det ikke noe farlig! Nå vil jeg bare ha en ny spire og glede meg på nytt. -jeg er innom her å leser, selv om jeg ikke er medlem lengre.. Jeg har ingen barn nei, det var ved første graviditet det hendte meg. Valgte da å vente til jeg hadde en mer sikrere inntekt o.l Så nå er dette første svangerskap etter min hendelse. Derfor har jeg vært veldig spent. Men det ser ut til å gå bra denne gangen, men tvi tvi. Gleder meg fryktelig til første UL som jeg nå skal ha om en uke:) Da blir det mer avklart liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 26. september 2007 #427 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har ingen barn nei, det var ved første graviditet det hendte meg. Valgte da å vente til jeg hadde en mer sikrere inntekt o.l Så nå er dette første svangerskap etter min hendelse. Derfor har jeg vært veldig spent. Men det ser ut til å gå bra denne gangen, men tvi tvi. Gleder meg fryktelig til første UL som jeg nå skal ha om en uke:) Da blir det mer avklart liksom. Ja, du kommer vel snart sørover på UL i Oslo? Blir jo kjempespennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 27. september 2007 #428 Del Skrevet 27. september 2007 Ja, du kommer vel snart sørover på UL i Oslo? Blir jo kjempespennende å se! Jepp, gleder meg som bare det jeg. Idag er det bare én uke til selve UL`n. Håper dagene går fort frem til den 4 okt. Og da er jeg i min tolvte uke også Håper det går bedre med deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 27. september 2007 #429 Del Skrevet 27. september 2007 Akkurat nå har jeg det kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. september 2007 #430 Del Skrevet 27. september 2007 Akkurat nå har jeg det kjempefint! Og det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle_liten Skrevet 27. september 2007 #431 Del Skrevet 27. september 2007 ~Mocca~: Er litt sein på avtrekkeren her. Synd å høre hvordan det gikk m deg. Men håper at du er klar for ny innsats. Dette klarer dere skal du se! Krysser fingrene for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle_liten Skrevet 27. september 2007 #432 Del Skrevet 27. september 2007 Så skal jeg skrive et lite jubel-innlegg... Var så bekymra for krabaten i magen, men nå har jeg vært på UL. Alt ser helt perfekt ut! Det lå en liten kropp på 5 cm inni der og sprella med armer og bein. Navlestreng hadde den lille også fått. Har også fått en litt tidligere termindato, så går inn og endrer den. Er så glad! Kanskje jeg endelig klarer å glede meg over dette nå. (Hormonene har til nå bare gjort meg deppa.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 27. september 2007 #433 Del Skrevet 27. september 2007 ~Mocca~: Er litt sein på avtrekkeren her. Synd å høre hvordan det gikk m deg. Men håper at du er klar for ny innsats. Dette klarer dere skal du se! Krysser fingrene for deg. Du kan krysse og jeg kan spre.. Ja, oppholdet mitt på Ahus kom 7mnd for tidlig. Men nå er vi ved friskt mot og klar til å prøve igjen. Jeg bør vel også snart pelle meg ut av mars/april klubben.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 28. september 2007 #434 Del Skrevet 28. september 2007 I går begynte jeg plutselig å blø...masse...så jeg ringte med en gang til KK. Fikk time i dag halv to. Heldigvis viste det seg at alt står bra til med Prikken :rødme: Så jeg fikk beskjed om å ta det med ro, sykemelding i tre uker. Og begynner jeg å blø mer, skal jeg komme opp igjen med en gang. Så da vil jeg nok bli innlagt til observasjon. Eneste grunnen til at de slapp meg hjem i dag var at det var gått seks timer siden sist jeg blødde. Og at jeg lovte å ringe med en gang hvis det kom mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. september 2007 #435 Del Skrevet 28. september 2007 I går begynte jeg plutselig å blø...masse...så jeg ringte med en gang til KK. Fikk time i dag halv to. Heldigvis viste det seg at alt står bra til med Prikken :rødme: Så jeg fikk beskjed om å ta det med ro, sykemelding i tre uker. Og begynner jeg å blø mer, skal jeg komme opp igjen med en gang. Så da vil jeg nok bli innlagt til observasjon. Eneste grunnen til at de slapp meg hjem i dag var at det var gått seks timer siden sist jeg blødde. Og at jeg lovte å ringe med en gang hvis det kom mer. Godt å høre at du ble tatt godt vare på på KK, selv om det høres veldig skummelt ut med alt det blodet. Sa de hva det kunne komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 28. september 2007 #436 Del Skrevet 28. september 2007 De fant ihvertfall ut at morkaka ligger på fremsiden og ned over livmorhalsåpningen (?)...ihvertfall sånn at når livmora strekker seg så kan det blø litt. Men de var ikke helt sikre på om det var det det kom fra. Så hvis jeg blør mer skal jeg rett opp igjen der. Ligge til observasjon. Så kommer jeg til å bli innkalt til ny undersøkelse i uke 30 for å sjekke at morkaka har fulgt med livmora opp og bort fra åpningen. Håper det. Ellers vil det vel kanskje bli snakk om keisersnitt, og det har jeg ikke noe lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. september 2007 #437 Del Skrevet 29. september 2007 Åh, så godt at det gikk bra Capricorn! Alltid skummelt å blø. Heldigvis har jeg forløpig sluppet unna sånne bekymreinger. Håper det fortsetter sånn! Har forresten fått time hos jordmor førstkommende onsdag. Da er jeg nesten 12 uker. Synes det er litt tidlig, da gynekologen min sa det er vanlig å få time rundt uke 16. Men det er vel bedre med en time for mye enn en for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. september 2007 #438 Del Skrevet 30. september 2007 De fant ihvertfall ut at morkaka ligger på fremsiden og ned over livmorhalsåpningen (?)...ihvertfall sånn at når livmora strekker seg så kan det blø litt. Men de var ikke helt sikre på om det var det det kom fra. Så hvis jeg blør mer skal jeg rett opp igjen der. Ligge til observasjon. Så kommer jeg til å bli innkalt til ny undersøkelse i uke 30 for å sjekke at morkaka har fulgt med livmora opp og bort fra åpningen. Håper det. Ellers vil det vel kanskje bli snakk om keisersnitt, og det har jeg ikke noe lyst til. Fint det har gått bra da så får vi satse på at det fortsetter sånn Ikke noe moro med blødninger nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 1. oktober 2007 #439 Del Skrevet 1. oktober 2007 Åh, det hørtes skummelt ut, Capricorn. Godt å lese at alt står bra til med prikken, og krysser fingrene for at morkaka oppfører seg skikkelig heretter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 1. oktober 2007 #440 Del Skrevet 1. oktober 2007 I dag var endelig dagen for privat UL. Grudde meg forferdelig, hadde innbilt meg selv at her hadde det som kunne gå galt gått galt, så når legen sa at her var det liv ble jeg overrasket. Kjempegodt å se at noen var hjemme og sprellet rundt og var riktig så livlig. Legen fikk ikke tatt ordentlig bilde for h*n turnet så voldsomt. Fikk høre hjerteslag og sjekket alt som kunne sjekkes. Ble satt til akkurat 12 uker i dag og ny termin ble beregnet til 16 april. To dager før den gamle datoen. Godt å se at alt sto bra til. Nå puster jeg litt lettere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå