Gjest Gjest nå Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hei. Har den siste tiden hatt veldig vondt i magen, nesten sånn "brennende" smerte, men skal ha første mens med de nye p-pillene så har tenkt at jeg kanksje har fått litt anderledes menssmerter. Men da jeg var på toalettet i stad, så så jag at jeg hadde blod i avføringen. Ikke sånn at jeg hadde ett sår neders, slik at det kom når jeg tørket meg. Var mer "sammen" med det andre, vet det høres ekkelt ut. Har generelt hatt mye magesmerter, men ikke fått gehør hos legen. Noen som vet om det er farlig, eller er det sånn som kan skje en gang i blandt uten at man behøver å tenke noe mer på det?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hei Blod i avføringe SKAL alltid taes på alvor. Det er viktig å finne ut hvor det kommer fra, så dette må du ta opp med legen din, Får du ikke gehør, bytt lege.
¤flicka¤ Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Gå til legen du, og ikke la deg avfeie med at det sikkert ikke er noe. Blod i avføringen skal tas på alvor, det kan i verste fall være et tegn på kreft.
Wildy Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Gå til legen! Det trenger ikke å være mer en en liten polypp ( noe som er svært vanlig å ha) som blør, men det er viktig å utelukke andre diagnoser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå