Amadea Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hei alle reiseglade! Noen som vil anbefale et hotell i Paris? 2 - 3 stjerner er grei standard for oss. Bör helst vaere sentralt. Tenkte aa bestille gjennom reisebyraa, men paa KG faar man ofte gode svar, saa da tenkte jeg aa pröve her först.
gard Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hei Har du noen retningslinjer om hvor mye du vil/kan/ønsker å betale? Jeg har hørt om en del som har klart å få rom på Hilton ved Eiffeltårnet for 120$ via hotwaire.com. Hvis du kan få til det er det verdt det :-)
Amadea Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Oi! Det hörtes jo fantastisk ut! Men det trenger ikke vaere saa flott. Er litt usikker paa hva prisnivaaet ligger paa i Paris egentlig, men tenkte meg noe i "mellomsjiktet til rimeligere", hvis du skjönner.
gard Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Hei jeg vet ikke om det er mulig å få noe som er "rimelig" i Paris :-) Da vi resite til Paris ifjor tok vi inn på et lite hotell og det ble 85€ per natt selv om det ikke var all verdens rom. Sjekk reisebrevet mitt fra Paris med bilder og linker: http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm . Der er det link videre til hotellet som vi brukte ifjor.
gard Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Hei Det var 85 € jeg sa :-) Og det tilsvarer ca 115 $ og dermed er Hilton hotellet et bedre alternativ hvis du kan få det til den raten gjennom f.eks. hotwire.com. Har du sjekket Top Secret Hotels på reisefeber.no?
Amadea Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 Upps, leste visst litt fort der ja. Skal sjekke ut disse sidene du snakker om. Tusen takk for tipset! Har forresten funnet hotell fra 50 EUR natta paa lastminute.com. Faar titte litt mere.
Arkana Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Vi var nylig i Paris og bestilte hotell fra HotelConnect. Vi har brukt dem tidligere og de har alltid gode tilbud.
Amadea Skrevet 2. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2007 Veldig fint og informativt reisebrev Gard! Takk for link, Arkana!
Gjest bada Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 (endret) Jeg var i Paris i tre dager i forrige uke, og bodde på Hôtel de Senlis, som jeg også har bodd på 2-3 ganger før. Jeg betalte 71 euro pr. natt for enkeltrom med bad, TV, uten frokost. Jeg tror de tar 85 euro pr. natt for tilsvarende dobbeltrom. Fordeler med hotellet: *Bra beliggenhet i rolig og sentralt område med gangavstand til det meste av severdigheter, samt gode kollektivforbindelser. Dessuten tar det 2 minutter å gå fra en stasjon som forstadstoget (RER) fra Charles de Gaulle stopper på. Altså veldig praktisk hvis man lander der. *Rent, og har det en trenger. *Lett å få rom på kort varsel *Veldig godt vanntrykk i dusjen, noe som ikke akkurat er en selvfølge i Paris Ulemper med hotellet: *Bittesmå og mørke rom *Litt nedslitte og shabby baderom, men de er i det minste upåklagelig rene *Ikke akkurat overstrømmende betjening, men de er greie nok. Edit: Og så vil jeg gjerne legge til at hotellet tilbyr gratis trådløs internettilgang. Det finnes dessuten en døgnåpen internettcafé 30 meter unna. Alt i alt synes jeg dette er et veldig bra hotell i Paris til den prisen man betaler. Endret 3. august 2007 av bada
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Prøv www.sunhotels.com, de har rimelige, sentrale og OK hoteller. Har bestilt gjennom dem flere ganger, og aldri hatt noe trøbbel. Ellers har jo også norwegian.no flere bra hoteller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå