Mogens Skrevet 20. mars 2003 #21 Del Skrevet 20. mars 2003 Det er rett og slett helt idiotisk. Skjønner ikke helt hva du tenker på/med! Nei ærlig talt!!!!!!!!!!!! Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. mars 2003 #22 Del Skrevet 20. mars 2003 Mulig jeg er heeeelt teit, men kjenner man ikke om kvinnen er jomfru eller ikke? klart jomfruhinnen kan ha sprukket ved onanering etc, men den blir vel ikke like borte som når du har hatt sex med andre flere ganger? Og du, hadde du tenkt deg ett seriøst forhold? skammer du deg over den du er? siden du må lyve om deg selv for å føle deg bra nok? Hm.. håper dette er fleipeinnlegg! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 20. mars 2003 #23 Del Skrevet 20. mars 2003 For 3 månder siden slo jeg og kjæresten min opp med hverandre. Nå har jeg flyttet til en annen by hvor ingen kjenner meg og jeg har blitt kjent med en snill og flott gutt. Jeg har fortalt ham at jeg er jomfru og aldri har hatt noen kjærster før ham. (men jeg er absolutt ingen jomfru!) Han ble som forventet sjikkelig glad over å høre at han er min første og sjikkelig stolt også. Vi har ikke ligget sammen ennå men det blir ikke noe problem for meg å late som om jeg er jomfru i sengen. Synes dere det er slemt av meg å lyge slik for ham? Det blir ikke noe problem for deg å late som du er jomfru i sengen sier du!? Skal du virkelig ligge der å late som det gjør vondt osv. Dette er en sak hvor ordet patetisk kommer til sin rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 20. mars 2003 #24 Del Skrevet 20. mars 2003 Denne gutten fortjener helt sikkert en mye bedre jente enn deg. Ærlighet varer fortsatt lengst. Dersom jeg hadde blitt løyet for på samme vis, for senere å oppdage det, hadde jeg blitt en smule sint tror jeg. Åpenhet er tross alt en svært viktig del av et fungerende forhold. Du bør krype til korset og informere om ditt tidligere liv :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. mars 2003 #25 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg må nu få si at jeg lurer litt på denne fyren som faktisk gikk på den jeg da....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #26 Del Skrevet 20. mars 2003 I den grad dette innlegget er seriøst er det noe av det dummeste jeg har hørt siden George W. Bush! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 21. mars 2003 #27 Del Skrevet 21. mars 2003 Uff da! :fy: Det synes jeg var dårlig gjort! Får håpe for din skyld at han ikke oppdager løgnen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. mars 2003 #28 Del Skrevet 21. mars 2003 Merkelig at han ikke merket d ved "førstegangspenetrering".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 21. mars 2003 #29 Del Skrevet 21. mars 2003 Dette forholdet er dømt til å mislykkes! Til pass for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 21. mars 2003 #30 Del Skrevet 21. mars 2003 Dette må da være en spøk???? Hvis ikke er det flere idioter på jorda enn jeg trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. mars 2003 #31 Del Skrevet 23. mars 2003 :fy: :evil: ...svar nok..? Huldre-Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 23. mars 2003 #32 Del Skrevet 23. mars 2003 ja, jeg syns og det høres merkelig ut. Hva er poenget med det? For det første ser jeg et problem med å late som du er jomfru, har han mye erfaring forstår han det - og hva tror du da han tenker om deg? Du kommer ingen vei med slikt - dessuten vil jeg gjerne tilføye at jeg har stor motstand mot kvinner som manipulerer og driver på det viset. Det er oss andre som er ærlige og skikkelige som må ta støyten når disse mennene mister tilliten sin. Tullete gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 23. mars 2003 #33 Del Skrevet 23. mars 2003 Hehe. Sitter her og kjenner godt etter på intuisjonen min. Vet du hva jeg tror? Jeg tror at du er jomfru og skulle ønske du ikke var - og at du lager til en historie som dette. Det er nemlig ikke slik at man bare kan "late" som om man er jomfru. Da må du i tilfelle innrømme hard onanering. Hvis dette er en type som digger jomfrudom i en alder av 26, tror du ikke han da kanskje vil ha problemer med bildet av deg og herr dildo?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 23. mars 2003 #34 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg kunne kanskje ha forstått det hvis du var 14 år og LANGT fra jomfru. Da hadde du kanskje hatt en grunn til å lyve... For å ikke framstå som lett på tråden eller noe. MEn i en alder av 26år burde du være mer voksen enn som så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 23. mars 2003 #35 Del Skrevet 23. mars 2003 Det var noe av det mest latterlige jeg har hørt....Hvorfor lyve om noe sånt? Stakkars gutt....Må være kjipt å ha en løgner til kjæreste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 24. mars 2003 #36 Del Skrevet 24. mars 2003 Hva får deg til å tro at han ikke merker det.....? Det er tross alt litt spesielt å trenge inn i ei jomfru.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå