Gå til innhold

Falsk jomfru

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Rannlaug

For 3 månder siden slo jeg og kjæresten min opp med hverandre. Nå har jeg flyttet til en annen by hvor ingen kjenner meg og jeg har blitt kjent med en snill og flott gutt. Jeg har fortalt ham at jeg er jomfru og aldri har hatt noen kjærster før ham. (men jeg er absolutt ingen jomfru!) Han ble som forventet sjikkelig glad over å høre at han er min første og sjikkelig stolt også. Vi har ikke ligget sammen ennå men det blir ikke noe problem for meg å late som om jeg er jomfru i sengen.

Synes dere det er slemt av meg å lyge slik for ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rannlaug

Jeg gjorde det fordi de fleste gutter blir gnaske inponert når de hører at du er jomfru når du er såpass gammel som meg( jeg er 26)

Og jeg visste at denne gutten ville digge det også så jeg gjorde det! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe tankeløst og umodent gjort for en som er hele 26 år da :o

Vet ikke helt om jeg kjøper denne historien din... Går det virkelig an tenker jeg.

Men om det er det eneste du klarer imponere med så :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gotthard

om du klarer og lure han så håper jeg at han om et år eller to oppdager at du løy om det , og stikker fra deg...

du blir sitenne og gråte og synes livet er så ille , bare forde du ikke tørr og innrømme at du har smakt på pikk før også...

du er en av grunnene til at damer av noen kalles mindre inteligente en menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det fordi de fleste gutter blir gnaske inponert når de hører at du er jomfru når du er såpass gammel som meg( jeg er 26)

Og jeg visste at denne gutten ville digge det også så jeg gjorde det! :lol:

Føler du intet ubehag ved å oppføre deg så umodent og dumt som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighet varer lengst! :enig:

Det er min mening - og det som er værst: Sannheten kommer alltid for en dag........og DA er det godt å ha vært ærlig da.

Og en annen ting: En løgn fører ofte med seg flere løgner.........lett å komme inn i en feil sirkel.......... :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så travelt for deg.. :-?

Du innleder ett forhold med denne mannen, og så må du framover og for HELE forholdet passe på hva du sier for å ikke avsløre deg?? For du må da det.

Passe på å ikke fortelle noe om din tidligere kjæreste®, passe på å ikke fortelle noe om dine seksuelle erfaringer.

Hvordan kan du bygge ett sunt og godt forhold på de premissene da????? Forholdet blir jo basert på løgn fra første stund.

:evil: Å hva om mannen finner ut av dette etterhvert da? Tror du ikke han vil føle seg lurt/snytt???

Han er sikkert en glad laks han nå, som får være din første og for mange gutter er dette spesiellt, og det høres ut som om denne mannen syntes det var veldig spesielt også, så hva kommer han til å føle om han oppdager det??

Skal du lyve deg vekk fra det igjen da?

Å om dette forholdet blir seriøst og han skal møte familien din, eller dere skal på besøk der du bodde før, hva da??

Skal du få familien din med på løgnen din da da?? De vet vel at du langt fra er noen jomfru og at du har hatt kjæreste før......

I en alder av 26 år, å gjøre noe så dumt syntes jeg vitner om ren og skjær idioti.

Hadde det ikke vært en ide å finne seg en mann som vil ha deg for DEN DU ER?? JOMFRU ELLER IKKE JOMFRU.

Jeg forstår ikke at du kunne gjøre noe slikt jeg... Voks opp!! Dette er sånn man kunne gjort når man var 15 og ikke visste bedre. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gotthard

en bekjent av meg satt en gang på den lokale pubben og skrøyt av den nye dama si , hu var så utrolig bra i senga , hu kunne alt og bla bla.

så kommer det kjapt fra en kammerat "si meg , hvordan trur du hu blei så utrolig god i senga?"..

du skal være jomfru men glemmer deg bort og gjør ting som han kansje veit at ei jomfru ikke kann?

dere er ute og fester og i fylla forsnakker du deg?

nei , ingen kan være så dumme som deg , så dette må være en fjortis som kjeder seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Godt innlegg av Skusla!

Rannlaug... :evil:

Ved at du har løyet om noe sånt, har du jo "sletta" ut en del av fortida di - og det går visst ikke har jeg hørt...Gjett om du kommer til å få trøbbel den dagen noen (enten du selv eller andre) avslører denne løgnen din! Og tro meg - du kommer til å måtte svare for deg en dag.

Hva får deg til å tro at typen din vil ha "uskyldighet" isteden for ærlighet?

Råder deg til å fortelle ham sannheten fortere enn svint, eller la ham gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så tåpelig.... :kjempesinna:

Hva forventer du å oppnå med dette???? :sjokk:

Dette var vel en idiotisk ting og lyve om??????

En skal jammen høre mye før øra faller av!

Ismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest c75 ikke innlogget
:hoho: Stakkars deg da!!!! Dette bare må være en spøk!! Ei jente på 26 som oppfører seg som e d....unge og attpåtil "skryter" av dumhetene sine er bare for god til å være sann!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...