Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Starya
Skrevet

Tv'n min er dødssyk. Slo den på i dag, og skjermbildet begynte straks å krype iunn mot midten, som når jeg slår den av. Jeg visste jo at det gikk den veien, men.. :(

Så.. Da må vi ha ny tv. en billig en. :roll: Noen som har noen tips? Driver og gransker elkjøps sider akkurat nå...

Og si meg..Hvor mange cm er egentlig 20", og måler de bredde eller høyde..? :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tommer på en tv måles fra tvers over fra hjørne til hjørne.

Det kan være mye penger, men du kan få en tv for et par tusenlapper.

Skrevet

Vi har kjøpt 28 tommers TV for noen år siden og betalte vel 3000 kroner for den. Virker helt fint for oss hvertfall.

(Kondolerer med den gamle TVen din :lol: )

Gjest Starya
Skrevet

Nå har jeg funnet ut at min nåværende er ca 20", og jeg har ikke behov for noe særlig større. Har funnet nen til 2995 på Elkjøp, men så var det å faktisk oppdrive de penga da... :( Hmm, har en lite forbrukslån i banken som blir innfridd neste måned. Kanskje.... :roll:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Kanskje TV'n din er 21"? Det er min, tror det er ganske standard. Idag får du tv'er som er ganske mye større enn 21" uten å legge så mye mer penger i det. Hva med å sjekke ut nettsidene til Elkjøp f.eks?

Skrevet

Så en 20 tommer til 1998,- hos expert. Det lønner seg nok å sjekke litt priser rundt omkring. Lykke til da :D

Gjest Starya
Skrevet

Gikk på nettsidene til expert, men der var det jo pinadø ingen priser å oppdrive! For å finne priser måtte jeg først finne ønsket produkt, deretter sende prisforespørsel til nærmeste butikk.. Ærlig talt... :x

Skrevet

Prøv et søk på www.kelkoo.com :blunke:

Skrevet

Fikk noe reklame i posten idag fra Deal. De skal visst selge ut en del, du kan jo prøve det?

Skrevet

Har du sjekket på OBS? De har ofte billige TV-er. Mener å huske å ha sett en 28" til ca 3000,- for ikke så lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...