Gå til innhold

Liker du McDonaldsmat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns de har god mat på McDonalds jeg....

Nesten hver gang jeg er i Trondheim (eller Steinkjer) så MÅ jeg innom McD, og kjøpe enten en McKylling, McNuggets eller en ekstra stor "vanlig" meny.....

Nam....

Og McFlurry - det er godt det!!!!!

*sikle*

Men for all del: har en lokal burger-sjappe her som lager bedre burgere, ja, men.... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke McDonalds noe særlig nei. Det faller innunder kategorien nødmat i aller høyeste grad. Det eneste de har som jeg virkelig liker er milkshaken, den er knallgod !

Jeg fortrekker en rykende fersk pizza fra Dolly, det er knallgodt !

Gjest Starya
Skrevet

Vi har bare BK her oppe. Jeg synes maten der er ok, skjønt chipsen kan være i noe slappeste laget... :roll:

Jeg bestiller vanligvis en junior cheese meny, men uten løk og sylteagurk. Når jeg og poden er der bestiller jeg kun burgeren, også en barnemeny (der må de pakke på ekstra salat), så deler vi på chipsen og brusa. Akkurat passe til oss. :D

Skrevet

Det eneste jeg faktisk liker på McDonalds er fruktpaien. Er ikke så glad i slik junk food.

Skrevet

Har spist en gang på McDonalds, ALDRI mer...Syntes burgeren var tørr og smakte gassgrill, og chipsen var heller ikke god...Nei, da lager jeg heller mat selv enn å pakke det griset i hodet :wink:

Skrevet

Fy du som startet tråden!!! :wink:

Som Diva skrev, her er det Bergbys som gjelder!!!

Men, som den cøliakeren jeg er, kan jeg ikke spise hos BK siden de ikke har glutenfritt brød. Men, husker hvordan det smakte, fra tida før jeg fikk sykdommen. Sukk.........

McDonalds er godt, men ble skikkelig dårlig en gang jeg spiste der. Bad om g.f. mat, men det var nok ikke det jeg fikk.

Men, hva pizza angår, Dolly`s er BEST!!!!!

Skrevet
Jeg foretrekker heller Burger King hamburger. Smakte en sinnsykt god en på vei hjem fra by`n engang. Var med en venninne på sjappa i Grensen. Det var en stor og saftig burger med en herlig dressing og frisk salat!!!

YUM :D

:D

av en eller annen grunn smaker alt mye bedre på vei hjem fra byen.

å nå ble jeg nostalgisk her.

so what var stamstedet mitt siste halvdel av nittitallet, og jeg bodde i ullevålsveien. så da var nevnte bk i grensen fast holdeplass på vei hjem.

å jeg savner min utagerende ungdomstid!

Skrevet

Ja, er mat på vei hjem fra byen ruler. Da er smaksløkene på sitt beste ! (eller verste.....(?)) og maten blir så mye bedre.

De burgerne savner jeg, og Ivanka.

So what og Ullevålsveien ja! Der har vi midt i smørøyet hva hamburger på BK angår ja :ler:

Mags : Har de ikke glutenfritt på BK ? Det er jo lavmåls!!!

Diva :kul:

Skrevet

Bakt potet er det som teller på vei hjem fra byn :D

yummmmmmmmmmmiiiiiii :P

Skrevet

Det eneste jeg liker på Mc donald er vel milkshaken tror jeg. Ellers så er det ikke akkurat skikkelig burger de serverer der, synes jeg da.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Ja, jeg liker McDonalds :) Sikkert fordi vi ikke har det her i byen.. kun Burger King.

Skrevet

Spiser det en sjelden gang iblant. Det er grei nok mat men mean går fort lei.

Skrevet
Mags : Har de ikke glutenfritt på BK ? Det er jo lavmåls!!!

Diva :kul:

Jeg vet det! Alle skulle hatt glutenfri mat og tilby! Blir så inn i h***** forbanna over de tette argumentene serverings stedene kommer med: "nei, du skjønner det er ikke så mange som spørr etter det"

Sorry, bare litt frustrasjon fra min side........

Tror dette må bli et innlegg fra meg ved en senere anledning! Stay tuned.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...