Starkitten Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg har pleid å brenne filer ved bruk av nero, men den siste tiden har jeg bare fått opp feilmld om at jeg har feil brennecd i. Når jeg prøver å brenne datafiler, så får jeg opp at jeg må ha en -RW. vanligvis bruker jeg R-. Jeg har prøvd å brenne musikk ut, da får jeg feilmelding om at jeg må ha en cd som det går an å brenne flere ganger på. Uansett hva jeg prøver å brenne ut, får jeg melding om å bruke en eller annen form for RW-cd eller dvd. Jeg skjønner ingenting og lurer på om det er pcen min som plutselig har klikket eller om det er nero. Jeg gjør jo det samme som før
Gjest Nedfall Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Nå har jeg bare Nero Express på maskinen min, men, hvilke av disse valgene pleier du å bruke da ?
Starkitten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 nå har jeg nero 7 og jeg ser jeg har express i min versjon også. Jeg pleier vanligvis å trykke på "data dvd" når jeg skal brenne filmer og så trykker jeg på mp3 musikk når jeg lager en musikk cd...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå