Gå til innhold

Terminliste mars/april 2008


Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel kanskje sånn at det er Grace som oppdaterer denne listen.... Litt treig i oppfattelsen her. (Litt annerledes her enn på "prøvere")

Jeg har ny dato: 19. april :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny termin for meg er 18.april. Den skal stemme helt, i følge to UL. :)

Kan jeg ellers komme med et lite forslag? Hva om vi fjerner alle de "tomme" datoene på lista? Synes kanskje det da vil bli lettere å få oversikt over terminene, da det ikke blir så mye å scrolle seg igjennom. Men det er bare et forslag, det er Grace sin liste så hun får bestemme hvordan hun vil ha det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny termin for meg er 18.april. Den skal stemme helt, i følge to UL. :)

Kan jeg ellers komme med et lite forslag? Hva om vi fjerner alle de "tomme" datoene på lista? Synes kanskje det da vil bli lettere å få oversikt over terminene, da det ikke blir så mye å scrolle seg igjennom. Men det er bare et forslag, det er Grace sin liste så hun får bestemme hvordan hun vil ha det. ;)

Det er helt greit for meg, syns lista var så rotete sånn som den er nå så det er et veldig bra forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble bedre det, Grace. Hvis du vil se hvordan noen av de andre har gjort det, er angelou sin liste her og ~Belle~sin liste er her .

De ser ryddige og fine ut. Synes i tillegg at det er praktisk om vi bruker samme liste til UL-liste, slik som angelou gjør. Da setter vi inn blå/rosa/grønn babysmily alt etter hva vi får vite på UL. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at lista er litt endret, jeg synes også den var uryddig og veldig lang.

UL-lista er i egen tråd, pell dere inn der når dere har fått tid til ultralyd, jenter! :-D Jeg har allerede fått på den første :babyjente: og satser på at det blir flere snart!

Edit: Det var altså ikke meningen å gi inntrykk av at vi ikke kan ha :babygutt: her i denne tråden. Jeg har satt inn den første allerede :)

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg hadde ikke fått med meg at vi allerede har en egen UL-tråd!

*treg i oppfattelsen*

Iler inn i UL-tråden for å se! :)

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 04.04.08, datoen matcher bryllupsdagen!!!!

:juhu: ny termin dato i dag etter UL: 31.3.08....Matcher ikke helt, men det gjør ingen verdens ting :danser:

Endret av -Ea-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var jo på UL for ikke lenge siden. Fikk beskjed om at jeg var lenger på vei enn jeg trodde. Ca 5 dager, så da blir jo termin flyttet. Men gynekologen ville ikke komme med nøyaktig dato - det er eneste privilegiet sykehusen har, sa han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...